Tävlingar

wizo

Trådstartare
Har Ni något tipps om vart man kan tävla i sommar i maraton och precision debutant eller lätt klass?

Jag hittade några lätta klasser på "kuskringen" men inge debutant:(

Så om du sjlv ska delta i nån klass eller vet nån som ska eller nått får du gärna visa mig vart man hittar dessa klasser så jag kan anmäla mig, skaffa licens mm.

Det bör vara max 15mil från stockholm.

Sv: Tävlingar

lätt klass är lättast, under det kommer klubbtävlingar.

Johannesberg är den enda anläggning med tävlingar i stockholm, gå med i johannesbergskuskarna så kan du få tävla klubbtävlingar för dem, och nästa år kanske vara med i lagserien som är en tävling för de som aldrig tävlat förr och vill ha ett lag och en lagledare att få hjälp av, både ekonomiskt och med svar på alla frågor man har.

Sv: Tävlingar

oki. tack.

men vad tråkigt att det bara finns en klubb i hela stockholm med tvlingar:(

Liknande trådar

Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 271
Senast: Carolininen
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 874
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 822
Senast: Red_Chili
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 670
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18