Tappade connemarahingstarna tråden??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare saila
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 304
  • Visningar Visningar 23 049
Sv: Tappade connemarahingstarna tråden??

Imorgon är det inplanderad betäckning för Janville. :banana: Äntligen. Men det blir lagom tid för fölning nästa år.

Sen borde Windy brunsta nu i veckan också så det blir ju perfekt.

Neffi är som sagt hos Packie.

Han blev förresten BIS idag på Öpafs utställning :love:44p tror jag han fick.

Neffi är som sagt hos Packie.

Han blev förresten BIS idag på Öpafs utställning :love:44p tror jag han fick.

Och så här såg han ut:
utstallning.jpg

*KL*
Har nån koll på om connemarahingstarna haft nåt att göra i år ännu? Blir det några fler betäckta ston snart? Det har varit lätt att sälja Dponnys nu några år till bra priser även för treåringar så NÅN gång borde väl folk bli intresserade av att producera flera?

Finns det ingen som har koll? Bara jag som är nyfiken? Brukar höras lite skvaller men i år har det varit tyst?

Nä, ta det inte så. Jag är en snäll människa och gillar Joop så d e inte d. Men man måste tänka på varifrån informationen kommer som man läser:cool: . Allt är inte sant som står, inte ens på Buke:angel: .
för övrigt verkar det som alla nat/regionala STARTER i Msv och uppåt förs in på förbundets statistiksida per häst, och redovisas med 0 p. Lägre klasser (reg LB-LA)förs bara in om ponnyn blivit PLACERAD. Rätta mej om jag har fel.
Saila

Okej. Då är jag med. Ber om ursäkt för att jag tog i lite hårt.. :o :D

*KL*
Har nån koll på om connemarahingstarna haft nåt att göra i år ännu? Blir det några fler betäckta ston snart? Det har varit lätt att sälja Dponnys nu några år till bra priser även för treåringar så NÅN gång borde väl folk bli intresserade av att producera flera?

Det känns faktiskt som att hingstarna har en del att göra? eller? Ash som jag betäckt med, hade ju ganska fullt i stallet av ston när Ami var där... och Packie verkar ju ha en del ston också...

Finns det ingen som har koll? Bara jag som är nyfiken? Brukar höras lite skvaller men i år har det varit tyst?

Jag hörde att Rollsen hade haft en del ston. Annars har jag inte stor koll. JJ har säkert också haft en hel del med fruar.

mm lilla grabben är bra fin han! Så himla maffig.

Såg förresten att Flynn vunnit Lätt fälttävlan i örebro i helgen :bump:
Sen såg jag även att mitt kort är med på Flynns egen sida :)

Oj,vilken jätte! Eller är flickan kort i rocken kanske:confused:

Oj,vilken jätte! Eller är flickan kort i rocken kanske:confused:

Jag såg henne tävla den egna ponnyn i våras. Jag tänkte iallafall inte på att hon såg speciellt stor ut på den (en Welsh kat C), så förmodligen är hon väl inte så lång...

Förmånligt med den längden , då kan hon tävla ponny hela livet:)
Vet du hur stor hingsten på bilden är?

En annan är 160cm, det är ganska bra när man sysslar med ponny. Ska bara lägga ändan till och försöka hamna på 57kg igen så kan jag rida in Neffis avkomma, tur det är sisådär 4 år tills dess.

Gräns Roeson är enl annons 147,9cm.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är osäker på om tråden ligger rätt, men eftersom detta främst handlar om mig som person och inte direkt om hästar egentligen så får...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 108
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: Gunnar
·
Samhälle Min mor ramlade av hästen illa i November. Hon slog sig på rumpan/höften. Vi åkte in efter några dagar då det inte blev bättre. Röntgen...
2
Svar
30
· Visningar
4 688
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
3 164
Senast: Docka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • tämja halvvuxna katter
  • Guldfasanerna