Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nån som är inne på att använda Brolötens Joop? Han e ju tillbaka i avel.
Vad jag kan se har han gått LB hoppning senaste åren och LA med några placeringar tidigare. När tävlade han MSV dressyr?
Vad jag kan se har han gått LB hoppning senaste åren och LA med några placeringar tidigare. När tävlade han MSV dressyr?
Enligt Ridsportförbundets resultat har han sedan -03 tävlat LB och ngn LA hoppning.
Jo, men som Helena säger, så kan han ju ha startat Msv i de olika disciplinerna, utan att ha blivit placerad eller tagit poäng.
Det står ju inte med på Ridsportsförbundet i fall man har startat...
Med Helena Barth tävlade han tom LA hoppning 2002, och jag tror inte han har gått högre med annan ryttare efter det? Med samma ryttare har han placeringar i LÄTT Flt, och sägs också ska ha en seger i MSV? Jag har dock inte hittat den i statistiken, men som vi alla vet är den inte alltid att lita på. Innan han såldes från Brolöten tävlades han lite i dressyr, men inte MSV klasser såvitt jag vet...
Det kanske var planen att så skulle ske den säsongen.
För övrigt så hör man om många hästar som går dom svåraste klasserna någon gång på träning när inen ser![]()
![]()
för övrigt verkar det som alla nat/regionala STARTER i Msv och uppåt förs in på förbundets statistiksida per häst, och redovisas med 0 p. Lägre klasser (reg LB-LA)förs bara in om ponnyn blivit PLACERAD. Rätta mej om jag har fel.
Saila