Har ni testat att gå via privatläkare i stället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni testat att gå via privatläkare i stället?
Jag har två olika bälten hon kan få låna o testa.@Teilani Tack för svar ska berätta det för mamma och se om det kan vara något
Igår kom mamma in vad vi trodde var till ortoped/läkare
Taggad till max för att få hjälp varpå KIRURGEN berättar att hon är där för en bedömning för operation.
Diskbråck (som de inte gör något åt) med 2 nerver i kläm som måste friläggas för att hon ska återfå rörlighet. dvs kunna gå, Så nu inväntar vi tid för operation vilket skulle försöka ske inom 3 månader.
2 Nov sökte hon vård.
Ridningen är helt uteslutet. Ridningen i sig är inga problem men avåkningsrisken är för stor. Detta varvi visserligen helt inställda på men självklart känns det lite.
Hopp om livet. Hon är en högriskpatient min mamma. Och med det mena inte åldern utan att hon är såpass aktiv och tror hon är 18 så då tar hon i därefter (kirurgens ord)
Det måste ju har varit en ortoped,har ju samma problem och undrsöktes o bedömdes av en ortoped,samma som för övrigt gk min op (som jag tackade nej till)Igår kom mamma in vad vi trodde var till ortoped/läkare
Taggad till max för att få hjälp varpå KIRURGEN berättar att hon är där för en bedömning för operation.
Diskbråck (som de inte gör något åt) med 2 nerver i kläm som måste friläggas för att hon ska återfå rörlighet. dvs kunna gå, Så nu inväntar vi tid för operation vilket skulle försöka ske inom 3 månader.
2 Nov sökte hon vård.
Ridningen är helt uteslutet. Ridningen i sig är inga problem men avåkningsrisken är för stor. Detta varvi visserligen helt inställda på men självklart känns det lite.
Hopp om livet. Hon är en högriskpatient min mamma. Och med det mena inte åldern utan att hon är såpass aktiv och tror hon är 18 så då tar hon i därefter (kirurgens ord)
För att reda ut begreppen:
Det var en ortoped ni träffade.
Ortopeder är läkare som bl a opererar ryggar och frakturer.
En kirurg är en läkare som bl a opererar tarmar och andra bukorgan.