Tappade connemarahingstarna tråden??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare saila
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 304
  • Visningar Visningar 23 049
Sv: Tappade connemarahingstarna tråden??

Kan inte annat än att hålla med! :love:

Han är så ljuvlig. Vilken utstrålning han har! :love:

Jag trodde att de köpt sig en PRE när jag slängde en första blick.

Han ser verkligen fin ut.

Angående hans mkh så finns det ju en del stor i hans blod. Han ser ju stor ut på bilderna. Om han ska ut på tävlingsbanorna så kommer han ju mätas och då får vi svar.

vad jag förstått så är han ponny.. slutmätt kring 147.5-148.
tror man lurar sej lite på strl eftersom han är så maffig o har sån nacke.
För är inte stor o stå bredvid.

Okej. Vet du hur stor han är?

Han ser i alla fall underbar ut på bilderna. Men ser inget av hans tjocka hals (som i alla fall jag sett som ett stort minus innan).

Han är slutmätt 147.9 cm 2005. Den kraftigare halsen är ett arv från fadern, men Roesons hals är välformad om man jämför...

Hade hans pappa dålig hals? hur gick det ihop med hans dressyrkarriär?

Jag hörde att Rollsen hade haft en del ston.

det stämmer - och det är minsann inga dåliga ston han får heller:banana:

Antar att hans uppvisande på Connemarariks förra sommaren, samt hans avkommors framgångar gör sitt till...

Och sen börjar många nse att han är ganska gammal, och kanske inte finns så länge till...

Sist jag hörde var alla hittills betäckta dräktiga:bow:

det stämmer - och det är minsann inga dåliga ston han får heller:banana:

Antar att hans uppvisande på Connemarariks förra sommaren, samt hans avkommors framgångar gör sitt till...

Och sen börjar många nse att han är ganska gammal, och kanske inte finns så länge till...

Sist jag hörde var alla hittills betäckta dräktiga:bow:

:bow::bow::bow:

Han är slutmätt 147.9 cm 2005. Den kraftigare halsen är ett arv från fadern, men Roesons hals är välformad om man jämför...

Jag tycker personligen att pappan hade finare hals. I alla fall när jag såg honom på Hagens utställningen 2001. Men nu ser ju Roesens hals mycket finare ut så den lilla underhalsen? han hade har kanske arbetats bort.

Har kollat lite foton på S Corona. Jag tycker inte alls han hade någon sån där kraftig underhals...

Har kollat lite foton på S Corona. Jag tycker inte alls han hade någon sån där kraftig underhals...

Jag har aldrig skrivit att Corona har underhals? :confused: Däremot skrev jag att jag tyckte att Roesen hade /hade tendens till underhals. Jag tycker att Corona hade fin hals!

Jättekul. Förstår att du är lycklig. Jag får snällt vänta i 2 veckor innan Janne ska ultraljudas.

PS. Det måste ha att göra med att Ash håller på att bli skimmel :D hihi...

:rofl:haha! Måste vara det! :rofl:

Han har ju blivit mycket ljusare, men han är än så länge fortfarande rättså gul :love::love:

Ami fick ju också gå i hage tillsammans med en annan skimmel, och halvsyster! Shanna. :) De fann varandra direkt. :)

Håller tummarna för att Janne också är dräktig!! :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är osäker på om tråden ligger rätt, men eftersom detta främst handlar om mig som person och inte direkt om hästar egentligen så får...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 108
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: Gunnar
·
Samhälle Min mor ramlade av hästen illa i November. Hon slog sig på rumpan/höften. Vi åkte in efter några dagar då det inte blev bättre. Röntgen...
2
Svar
30
· Visningar
4 688
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
3 164
Senast: Docka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka