Tanter och gubbe traden part 7

Sv: Tanter och gubbe traden part 7

om du vågar eller inte får du bestämma själv :laugh: jag hade inte tvekat en millisekund....

Sambons häst får ta första tuggan då :D

Ja jag tror inte att det är nån fara. Gissade oxå på asp och det liknar väl inte ek, så då ska det väl inte vara nån fara. Kan ju slänga ut en liten gren och se om de lever imorgon :o;)

Håller med Gubben.
Mina hästar tycker sådant är ypperliga tandpetare:D

Äh, jag slänger ut 2 grenar. Lite kul måste de få ha i sin leriga hage.

Nä men va fasen.....har du vaknat till:laugh: ja ja de är vår o bråda tider för älgstammens fortlevnad förstås:D

Det ser ut som aspträd. :)

*övrigt kl*

Jag MÅSTE byta jobb.. Jag blir galen.. Jag var bara tvungen att kräka av mig...

:angel:ja mellan de två valen är de ju lätt :D bara sätta igång innan de är för sent....fast lite galen är bra o vara

Nu har Tage varit hos tandläkaren, och jag och dottern nästan skämdes lite:o Han hade sår på insidorna av munnen, vassa kanter och hakar. Blir till att kolla detta lite oftare...Dottern såg ju för ett tag sen att han hade hakar, så det var därför vi var iväg, men där var ett par riktigt vassa kanter också. Kanske därför han har gnisslat med bettet? Fast det kommer iofs mest när han måste jobba...Skönt att passa på nu när han ändå inte rids.

Tråkigt gråväder är idag, men då är det iaf ingen risk för hudcancer, ozonhålet var visst kris med nu. Man måste bara tänka positivt...

ja... nu får ni stå ett tag i skamvrån..:( är mycket troligt att de är därför han gnisslat när ni ridit ....har han nosgrimma så brukar de göra ont rejält med sådan hakar...skönt o få bort skiten.....

Jag slängde ut en gren. Lasse gick fram och smågnagde lite, men Trullan stod i solen och vägrade komma fram. Hö, ska det vara!
Imorgon får de resten om de lever.

:angel:ja mellan de två valen är de ju lätt :D bara sätta igång innan de är för sent....fast lite galen är bra o vara

Jag har sökt en massa, men man är ju tyvärr inte själv om jobben.. Jag sa till chefen att jag bara kommer att vara kvar tills jag hittar nåt annat.. Jag har ett vikariat tills sista november, men nu är det nog med gnäll och tjaffs.

Det var inget kul, med hakar går ju att ordna till bra jämfört med annat. Dom kan gnissla när man rider om det är nåt med tänderna.

Tycker att det ser ut som asp eller sälg och båda sorterna är supergoda :laugh: Ser du videkissar på grenarna är det sälg annars asp.

Så här ser El Tjocko ut i dag

32278464.jpg

Inte världens bästa kort, det är taget med webkameran.

Om vi smyger oss på och sedan hoppar på henne kanske fölisen ploppar ut:idea:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 018
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: Disen
·
Hästmänniskan Ja vi kan drillen nu, nya folk presentera er garna med bilder av er sjalva, era kritter och framfor allt PALLEN, Ja just den ja, som vi...
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
108 805
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025