TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Och jag kan ta med ett gäng pajer som kan passa som lunchmat. Exempelvis spenatpaj med Kvibille, gott med lite kassler eller rökt bog till.

Jag kopierar alla sådana här bra-att-ha-inlägg och sparar i Word. Som vägbeskrivningen Kat skickade ut en gång. Bara ett litet tips :)

Jag räknar med att det finns "nån" som är duktig och sammanfattar allt sånt den veckan det är dags:)

Men hallå Mc Marco....det är ju jag...som är helt efterbliven i datakunskap......

Har alla words eller är det något man måste instalera först? Lobell trodde jag skojjade när hon skulle hjälpa mig med msn för några månader sen....:o

Mmmm....de där pajerna med ädelost och spenat lät ju urgott!!!

Jag räknar med att det finns "nån" som är duktig och sammanfattar allt sånt den veckan det är dags

Okej Tajger...det är du och jag som "råkar" ha tappat bort listan veckan före avresa. Jag paxar virus i datorn och det har raderar all campinfo. Ska jag smitta dig?

Ett helt onödigt inlägg. Men jag har skaffat en pekofon. En HTC, ni vet en sån där modern sak. Det tar en stund att lära sig hur den fungerar. Lite testing alltså.

Jag som är lite av kontroll freak kan sammanfatta :p

Men jag hetsar inte upp mig i onödan, så det kommer men kanske inte förrän det närmar sig:laugh:

Fick ju "närvarolistan" av Kat så det löser sig, sedan att jag själv inte vet vart jag plockar upp är en annan sak:rofl:

Jag är nog ett kontroll freak som kan släppa kontrollen:idea:

Men jag har skaffat en pekofon. En HTC, ni vet en sån där modern sak.

Pekofon.... :confused:

HTC vet jag i alla fall vad det är. Det är en såndär stor platt-tv :idea:

Syrran...du snackar grekiska.

Det kanske vore bra med lite "smitta":) Men jag är bara ganska lugn av mig och vet att det ordnar sig.

Ett litet exempel - jag lagar ju sopplunch på måndagarna på jobbet, ibland tar jag fram grytan vid 10, det ska vara färdigt till 30 pers kl 12, då börjar mina arbetskamrater se lite stressade ut...det är alltid färdigt:) (Peppar, peppar)

Du,Tajger och JAG :D Smitta mej oxå.....:angel:
Jag är helt lost när det gäller datorer,är överlycklig att jag kan göra inlägg här :D

Syrran,tog du del av mina o gubbtjyvs tips ang chefen? :angel:
Kan nog klura ut några fler om det kan vara till hjälp :D

Och jag kan fixa en suverän kyckling gratäng, en balja med sallad kan jag oxå ordna!

Madrass tar jag med mej!

Idavallen - notera! Cho fixar kycklinggratäng, McMarco pajer, jaja, du får ha koll. Jag är smittad:)

Kat,jag jobbar hela helgen men lagt in om ledigt,får se om ngn vill gå in och ta mina nattpass.I så fall kommer jag om jag kan samäka med ngn.

kl.
och vi kan ocksa ata den dar chilin.. men sgetti for lunch?? fint med mig.. och sen finns det ju pizza ocksa.. jag ar gluten intolerant sa det blir val lite av varje.. ngn var ocksa lactose intolerant..
jaja, mat av ngn sort finns det..

Aha, du fixar inte gluten. Det var viktig info. Jag gör glutenfria pajer, jag är van att laga glutenfri kost så det är inga problem. Kat, är du så känslig att du inte tål någon kontaminering alls?

Laktos, det måste vara jag det (kanske är fler), men det är lugnt. Jag har medicin att ta så det är ingen fara.

morron!
Shit vad det har snöat inatt! :mad: Höll på att få dåndimpen när jag släppte ut hundarna... vad trött jag blir!

Äsch då,kyckling gratängen innehåller creme fraiche......inte bra för en laktosintolerant,eller finns det laktosfri?(creme fraiche menar jag förstås) Jag är usel på detta!
Glutenfri är den dock!
Salladen är garanterat både gluten o laktosfri!:laugh:

Godmorgon!
Här är det inget roligt väder idag -4,1 grader och snöar massor :(

Idag har jag inget inplanerat så jag får se vad jag hittar på.
Nu ska jag dricka lite kaffe i alla fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 464
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
143 556
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?