Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
sno har med.. jag skottar inte.. jo jag maste kan inte komma till godsel hog igen och karran ar full..
jag SKALL inte ata gluten men jag gor det i alla fall, och blir dalig, men jag ar for lat att sta och koka speciell mat. Dock ar jag en sallad manniska. Och chili, sin carne. carne pa sidan.. med ris och bakingsoda crackers.. yumm..
Och ja tempen ar -10 har, forhoppningsvis blir det inte varmt for jag ar inte redo for var annu. For da kommer lera och ja, lera ar inte skoj...
Nu fraga till er alla. Jag maste bygga "broar" over dike. Och om ngn har gjort och har ritning skulle jag garna vilja see. Bred och stark nog att ha hastar ga over. Det ar tankt att pipe skall laggas ner i diket men har inte kommit sa langt annu..Det ar ett av projekten har.. Ocksa om ngn har en "nyckel" en san dar sak man satter pa borrmaskine for att dra in isolatorer, ta med den och borr, trad maste dras i ridpaddocken, Mirri far bo dar nar folet har kommit.. Jag hoppas tjalen har slappt men man vet aldrig med det har vadret..
Och tala om vader, ar det ar bara jag som tror att arstiderna har andrat sig? Alltsa vinter ar antingen langre fram och sommar ar forskjutet langre pa forutvarande host. For ngn anledning kanns det sa, men jag vet inte.. Vi far val se nar maskrosorna kommer upp..
Pinto, cho aker ju fredag, kanske ni kan samordna akandet. 10 personer just nu, om jag inte har missat ngn. Det blir gemytligt....
skall val ta mig ut och fa ut de dar pallarna igen.. ha en bra dag..