Sv: Täby

Har du varit diplomat i ett tidigare liv?:idea:
Fio är livrädd för att jag ska skaffa andra vänner och lämna henne ute i ensamträsket igen så fäst dig inte så mycket vid vad hon säger om mig...;)

Ska spara detta citat om diplomat:banana: Annars brukar folk i diskussionerna här på buke säga tvärtom emellanåt:confused: (trots att jag är så sympatisk:confused::eek:)
ska citera dej då :banana:
Nej då jag bildar mej egna uppfattningar, var lugn :rofl:

Eventuellt så kör jag och käre maken upp om vi kan hitta något mkt billigt ställe att sova på. Hade varit kul att komma upp. :laugh:

Eventuellt så kör jag och käre maken upp om vi kan hitta något mkt billigt ställe att sova på. Hade varit kul att komma upp. :laugh:

...Och jag måste tyvärr tala om att jag inte kan följa med (och därmed inte fixa boende) i helgen.
Företaget hemma på ön kallar så jag måste sticka över dit i helgen istället :(
Hade gärna följt med upp annars...

Nu undrar jag efter alla diskussioner om underlaget vilka ska dit? Själv kommer jag att finnas i sekretariatet lö-sö och hoppas att alla bukefalister som är där frågar efter mig så jag kan få ett ansikte på er alla som jag inte känner:D:D

Jag ska ju dit då, alla 3 dagarna. Vår stooooooooora lght ska i helgen fungera som ryttarhotell. :) Finns det hjärterum... (& sambon har redan flytt fältet. Konstigt. Vi som är så stillsamma, lugna & sansade tillsammans. :angel:)

Vi skall dit och förhoppningsvis revanschera oss för förra helgen ;)

Men du vet ju vilka vi är så... sen har jag två elever med från Norrland som båda skall rida CIC*, den ena har varit i valet och kvalet om hon skall rida CNC** istället, vill ju rida båda :confused:

Sigge gick fint både i dressyren och terrängen, var verkligen kul för en ½ okunnig att se terrängen idag. :D
*Salinero som ville vart hästskötare men mer fick rollen som sällskap* :cry:

Senast ändrad:

Hur går det för alla då????:banana:

hallå the pink lady ;)

Min pålla är med här och hoppade igår, debuterade 1,25 felfritt :banana:

Hör väl inte till här eftersom det är en fälttävlanstråd..... men det hände ju i Täby iallafall ;)

Du skulle ju varit här o ridit en *-iga!

Liknande trådar

D
Övr. Grenar Länk Någon som sett honom live? Berätta!!!
2
Svar
21
· Visningar
2 580
Senast: Eldoria
·
T
Övr. Grenar Herregud, jag är i chock. Läste precis om att han fick transportsjuka under hemresan hem från Baden Baden...
Svar
6
· Visningar
1 764
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Luktar gnagare?