Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hallå the pink lady
Min pålla är med här och hoppade igår, debuterade 1,25 felfritt
Hör väl inte till här eftersom det är en fälttävlanstråd..... men det hände ju i Täby iallafall
Du skulle ju varit här o ridit en *-iga!
ja visst skulle jag men jag bestämde mig för att det skulle vara så synd om de andra i *-igt så istället dressyrade vi lite idag...
Grattis! Jag såg henne i startlistan så jag höll minsann tummarna för henne idag, jättekul!
Och vad ställde lilla Betti till med i terrängen då?
Och min lilla klubbis har slått till igen...hon är så duktig den lilla tjejen!
Murray blev placerad, 6a fick 2 ner i hoppningen skulle gissa på planket och det mörk rosa hindret (var inte på Täby idag men var där fre och lör).
Och till er som gnällde om underlaget vill jag bara säga... gå och dra nåt gammalt över er
Men ropa inte hej ännu, det är dagarna efter man känner av det och hästen jag känner som fick senskada förra året visade inte symtom förrän efter ett par dagar
Om du tycker det är "gnäll" att berätta om de problem som finns faktiskt (19 hästar lär ha dött i eller pga skador i lopp i år.....för att inte tala om de skadade....) så får det stå för dej.
Å jisses veterinärvetenskapen må häpna, senskada som dyker upp flera dagar efter ansträngningen
Och jag som fått lära mig att den kommer av överhettning av vävnaden, men det är alltså fel
De du känner har aldrig övervägt att fundera på om skadan kan ha skett t.ex i hagen i samband med symptomen
Jag har inte räknat själv. Uppgiften kommer från tränare. Det står aldrig på hemsidan när detta händer av någon anledning, så svårt att räkna, som utomstående.
Länge sen??? Men snälla du det har hänt återkommande hela året. Vem pratar du med Via pm har vi ju redan konstaterat att du inte har den typen av kontakter jag har......tror du jag skulle startat tråden om det bara var prat?
Men jag avslutar denna del, jag vill inte förstöra grattis-diskussionerna - så viktigt är det inte för mej att folk tänker till.
Och tack Crayzymama, Tasse mfl för jättefina tävlingar