Sv: Täby

Jo, det är Spot.

Hunter: Tack snälla! :bow:

Kom på att jag har några bilder till efter prisutdelning.
Söthästen :love:
23750572.jpg

23750573.jpg

Nja, hon gick omkull ut över c-hindret i coffin.

Nje... här stämmer nog Fios beskrivning bättre fastän hon inte var där.
Fick för långt språng över A och landade i diket/på dikeskanten

"Coffin" var på plan mark så hästarna stod inte emot som de brukar när det går nerför i landningen utan här gällde det för ryttaren att balansera upp insprånget

Jag kan gå med på hälften. ;) Hon landade ju nästan i graven (som inte var så djup), & sen kravlade hon ju sig typ över c-hindret? Det var väl iaf på c-hindret som L åkte av.

Jag kan gå med på hälften. ;) Hon landade ju nästan i graven (som inte var så djup), & sen kravlade hon ju sig typ över c-hindret? Det var väl iaf på c-hindret som L åkte av.

Okey... Nisse hästen trillade en meter UTANFÖR coffin och inte i coffin.
:p

Nja, Nisse, om man ska vara petig så var det nog ett ben i graven, sen kravel upp och kravel-fastna på c-hinder...:cool:

Novas tolkning av 3 andra svar.

Så kan det varit.... gick så fort så man hann inte riktigt att se.

Men om vi säker så här då ;) fallet orsakades av att hästen hamnade mer eller mindre i graven, så tror jag alla är överens

Så kan det varit.... gick så fort så man hann inte riktigt att se.

Men om vi säker så här då ;) fallet orsakades av att hästen hamnade mer eller mindre i graven, så tror jag alla är överens

Tror nog att detta är närmaste sanningen man kan komma. Dottern som satt som hinderdomare där säger att det är i princip omöjligt att säga vad som exakt hände då allt gick väldigt fort :crazy:

Såg Spot när jag gick med signal efter fältdelen, lustig men rolig på samma gång :)

Murray: Fina bilder på Sigge och dig! :love:

Senast ändrad:

Efter Åkerbo förra sommaren står "Spot" högst upp på min önskelista till tomten :love:

Tror nog att detta är närmaste sanningen man kan komma. Dottern som satt som hinderdomare där säger att det är i princip omöjligt att säga vad som exakt hände då allt gick väldigt fort :crazy:

:crazy:

Hoppas det går bra med hästen. Har alltid gillat henne ända sedan hon var föl och jag såg henne löshoppa

Liknande trådar

D
Övr. Grenar Länk Någon som sett honom live? Berätta!!!
2
Svar
21
· Visningar
2 580
Senast: Eldoria
·
T
Övr. Grenar Herregud, jag är i chock. Läste precis om att han fick transportsjuka under hemresan hem från Baden Baden...
Svar
6
· Visningar
1 764
Senast: Messy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka