Ta betalt för provridning, okej?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ta betalt för provridning, okej?

"Du har ju hänt i hans liv, något som måste upplevas som en fruktansvärd tragedi ur hans synvinkel..."

Med det vill du säga vad?

Notorius skrev:
"Du har ju hänt i hans liv, något som måste upplevas som en fruktansvärd tragedi ur hans synvinkel..."

Med det vill du säga vad?
Att du ska ta ansvar och se till att hästen hamnar på ett bra ställe... :idea:

Var det något förklätt meddelande eller? För jag kunde inte tolka det till det iaf.

Notorius skrev:
Var det något förklätt meddelande eller? För jag kunde inte tolka det till det iaf.
Nej, det betydde att det var synd om din stackars häst att han haft oturen att hamna hos någon som dig... och att du borde se till att han fick mer lycka i framtiden...
Tydligt nog?

Japp och det vet du sååå mycket om. Vill du något kan du Pma. :cool:

Notorius skrev:
Japp och det vet du sååå mycket om. Vill du något kan du Pma. :cool:
För det första kan jag läsa!
För det andra varför skulle jag skicka Pm?

Jag hoppas bara du ser till att din häst får det bra, då är jag nöjd!

För att du verkar ju veta så himla mycket om mig så då kan du väl ta och berätta mera. :smirk:

Notorius skrev:
För att du verkar ju veta så himla mycket om mig så då kan du väl ta och berätta mera. :smirk:
Jasså? Varför skulle jag veta mycket om dig?
En bortskämd snorunge som inte tar ansvar för vart hästen hamnar när hon inte kan ha den kvar?
Det räcker att veta det, mer vill jag inte veta!

Jag vet ju redan det, därför bryr jag mig inte om vad du säger. Stör det dig?

Notorius skrev:
Jag vet ju redan det, därför bryr jag mig inte om vad du säger. Stör det dig?
Lite konstigt att du fortsätter besvara mig om du inte bryr dig? :angel:
Men nej det stör mig inte, det som stör mig är din brist på omtanke för ditt djur!

Varför fortsätter du svara? Samma sak :smirk:

Notorius skrev:
Ärligt talat vill jag bara bli av med honom då jag inte mår särskilt bra just nu. Har inte ork eller lust med en häst. Så om han får vandra mellan nya ägare spelar inte mig så stor roll.

Detta kan bli resultatet av din totala arroganta attityd.
Det ena kortet är taget precis innan lastning och det andra samma dag vi hämtade hem henne igen.
Stoet är INTE vårat eget.
Snorungar finns det gott om.

FÖRE
innan.jpg

EFTER tre månader hos "seriös fodervärd á la fjortis"
juvelhemma2.jpg

Ibland vet man inte vem som ska skjutas först.
Hästkraken som mår dåligt eller den inkompetenta fodervärden som skiter i sin häst. :mad: :mad:

AM

Men om du nu absolut vill bli av med hästen så fort som möjligt och senast innan månadsskiftet, är det väl dumt att skrämma bort ev. köpare genom att kräva dem på ersättning för provridning? :confused: Efter vad jag läser här i tråden så bryr du ju dig ändå inte om var han kommer, så då är det väl bara att sälja till första bästa som är intresserad? :confused:

Nafayette skrev:
Detta kan bli resultatet av din totala arroganta attityd.
Det ena kortet är taget precis innan lastning och det andra samma dag vi hämtade hem henne igen.
Stoet är INTE vårat eget.
Snorungar finns det gott om.

FÖRE
innan.jpg

EFTER tre månader hos "seriös fodervärd á la fjortis"
juvelhemma2.jpg

Ibland vet man inte vem som ska skjutas först.
Hästkraken som mår dåligt eller den inkompetenta fodervärden som skiter i sin häst. :mad: :mad:

AM
Men det spelar ju inte Notorius någon roll... :smirk:

*ställer mig på Humelibumlans planhalva*

Det här var verkligen det sjukaste jag hört! Du kan ju ärligt inte mena allvar?? :confused: Din häst ska fan inte lida för att han har hamnat hos dig.. Tänk på att han INTE fått välja att komma till dig och då får du fan ta ditt ansvar! :( *upprörd*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 601
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·
Ridning För en tid sedan fick jag en förfrågan om jag kunde tänka mig att provrida en ponny för de ville se om han kunde gå under ryttare över...
Svar
7
· Visningar
1 565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar