Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Notorius skrev:Du borde inte vara så snabb i käften med att slänga ur dig saker då du inte vet vilken sits jag hamnat i och hur jag mår för tillfället.
Hittar jag ingen bra köpare så har vi funderat på att ev avliva, men det vill jag inte göra.
Om du läser tråden ordentligt så ser du säkert att Nororius själv skrev att det spelade henne ingen roland om hästen blev en vandringspokal och för från ägare till ägare...Åska skrev:Här snackar vi en tråd som började som fjäder och nu är höna!
Alla andra: Ni är hopplösa att hacka på varandra! Vem vet vilken situation som Notorius befinner sig i? Här ställs en enkel fråga och det slutar med en häxjakt där alla möjliga beskyllningar slängs fram. Ibland så får man inse att en häst man säljer inte kommer hamna i ett livslångt hem utan att de kommer att vandra runt. Antingen så köper man det eller så ger man katten i att sälja sin häst.
Polly_Mulle skrev:jag hade inte betalat. försök få ihop folket för provridning samma dag istället, sätt en tid o be dem komma typ lördag kl 15... så betalar du en hyra o de som vill får provrida...
Men du läste inte mitt inlägg?Åska skrev:Jag har läst tråden ordentligt. Vad är det för fel med att acceptera att en häst man säljer kan hamna som vandringspokal? Du kan aldrig få garantier på att din häst inte kommer bli hur mycket du än tycker om din häst. Världen är inte Min Häst lummig, tyvärr!
Sen att hon skrev att hon hatar sin häst är väl inget att hänga upp sig på. Alla har vi väl våra dagar när vi helst skulle vilja göra en ryamatta av vår fyrbenta vän...
Nu när vi ändå vänder ut och in på Notorius så kan jag ge min version, berätta hur jag ser tråden.
Jag tror att N är nere i en svacka, var där själv för ett tag sen. Ingentingen funkade med min häst så jag ville sälja den och många gånger kändes det som att vem som fick ta eländet bara jag slapp se henne. MEN, trägen vinner och efter lite jobb så löste sig allt. Det jag vill få fram är att man hamnar i svackor i livet då man helt enkelt inte vill längre och det är så jag tror att Notorius känner sig.