Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rekommenderar knappar i metall istället.
Nu har jag ju fått verktyg och knappar i plast, så jag tänker att jag får väl använda dem.Rekommenderar knappar i metall istället.
Vilken mysig! Och fin färgBlev en enkel poncho idag
Visa bifogad fil 139838
Nu ska jag nog klippa lite delar till t-shirts. Har slut på kläder som passar..
Ja den blev bra! Second hand, 10 krVilken mysig! Och fin färg
Är den delbar så är det uppe, är den ej delbar så skulle jag säga att du kan välja, men jag upplever att det är lättare upptill, särskilt om den är i metall. Är den i plast kan du sy rakt över den och sen klippa bort det överflödiga.Hjälp igen!
Om en dragkedja är för lång, var kapar jag den då? Nedtill eller upptill? Jag tänkte givetvis sy in den först, och sy över så inte stroppen dras ut för långt. Men ska jag så den kant i kant upptill eller nedtill?
Som på en jacka. Dragkedjan får att dela och sätta ihop igenDen är i plast. Hur menar du med delbar?
Jag tror inte jag har någon blixtlåspressarfot, och jag har köpt en dold blixtlåd. Funkar det eller ska jag investera i en ny fot?Som på en jacka. Dragkedjan får att dela och sätta ihop igen
E (den näst längst till höger på bilden) är till blixtlås. Du väljer vilken sida av den du sätter på baserat på hur du har tyget och blixtlåset, du ska sätta på den så tyget och tygdelen av blixtlåset går under pressarfoten och själva plast-/metallbiten av blixtlåset går vid sidan av pressarfoten. Återkommer med bild på maskin.Jag tror inte jag har någon blixtlåspressarfot, och jag har köpt en dold blixtlåd. Funkar det eller ska jag investera i en ny fot?
Desssa extrafötter är de jag har, ingen ser ut att vara rätt. Vet nån vad de gör, berätta gärna!
Visa bifogad fil 140182
Husquarna Viking Daisy heter min maskin och de är namnade B, C, D, E och J. A sitter i maskinen. Oklart var F, G, H och I är…
Nämen TACK!!! Jag trodde det skulle vara "en halv" pressarfot, tänkte inte alls på att den skulle sitta snett istället. Tusen tusen tack!E (den näst längst till höger på bilden) är till blixtlås. Du väljer vilken sida av den du sätter på baserat på hur du har tyget och blixtlåset, du ska sätta på den så tyget och tygdelen av blixtlåset går under pressarfoten och själva plast-/metallbiten av blixtlåset går vid sidan av pressarfoten. Återkommer med bild på maskin.