Åh hade varit jättekul men jag har för långt till staden.. Funderade på att åka till Malmö igen men det är tre veckor innan beräknad förlossning så jag tror jag stannar hemma.Mässa i helgen? Mig hittar ni där både lördag och söndag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh hade varit jättekul men jag har för långt till staden.. Funderade på att åka till Malmö igen men det är tre veckor innan beräknad förlossning så jag tror jag stannar hemma.Mässa i helgen? Mig hittar ni där både lördag och söndag!
Jaaa! Så kan det vara! Sen kommer bara blixtlåset.Vad säger stegen efter?
Jag gissar att du ska sy ihop båda lagren av kjolen med yttre lagret av livet för att senare använda fodret på livet för att täcka den sömmen och alla råa kanter.
(FYI - Nu är min gissning i princip baserad på Youtube-videor då jag tittar på mer avancerade saker än jag vågat testa själv.)
Vad har du för tyg?Ska på gravidfotografering nästa vecka. Tänkte sy nån fin klänning, men vad? Det klassiska är ju lång och "flowy". Tips på mönster?
Vad har jag inte?Vad har du för tyg?
Valfri maxiklänning med mycket kjol i? Bra flow har ju viscose och tyll och polyester velour. Med en omlott variant får du ju plats för magen, fint dekolletage och möjlighet att visa upp magen med om du vill. Hög midja är en förutsättning antar jag dvs typ empir.Vad har jag inte?
Jo men jag hittar ju inget mönster som känns braValfri maxiklänning med mycket kjol i? Bra flow har ju viscose och tyll och polyester velour.
Har du inget mönster till en omlotttop hemma så kan du bara lägga till kjol i stora raka stycken som du rynkar ihop i "midjan"?Jo men jag hittar ju inget mönster som känns bra
Nej jag har ju inte det.Har du inget mönster till en omlotttop hemma så kan du bara lägga till kjol i stora raka stycken som du rynkar ihop i "midjan"?