Infodring och mellanlägg måste det väl bliNågon som vet vad underlining och interlining heter på svenska?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Infodring och mellanlägg måste det väl bliNågon som vet vad underlining och interlining heter på svenska?
Så söt!Visa bifogad fil 138040
En liten solhatt till bebis. Blev lite wobbly, men under omständigheterna blev den bra.
Jag har stuv-förbud. Har två trådbackar och fyra stora påsar fyllda med stuvar i varierande storlek och tygsort. En liten del går åt nu när jag gör bebiskläder, men inte alls i den takten jag hade önskat. Det går ju åt så lite! Många av stuvarna har dessutom så konstigt form att det är svårt att få ut nåt av dem.Vad ska man göra när stuvar pratar till en. Nu har jag köpt två retrostuvar till. Nåja jag använder ju kläderna jag tillverkar
Jag gillar Lowland Kids Dolmn tee. Dom har även bodys men inte testat dom (eller snarare, inte sett dom på ett barn). Peek-a-boo Har också några olika body's, jag har inte sett dom heller på barn men det var trevligt mönster att sy efter.Bästa mönstret för babybody? Gillar inte Hallonsmulas och det jag ritade själv till sonen (för hundra år sedan) har försvunnit i någon flytt. Gärna omlott, men det kan jag rita om själv i värsta fall.
Letar också mönster för sweatshirt för barn, som helst inte kostar multum. Annars får jag rita ett eget, men tänkte slippa det den här gången.
Jag köpte bodymönster från twolittleoak på Etsy. Det verkar bra. Men jag har ingen unge att testa på än.Bästa mönstret för babybody? Gillar inte Hallonsmulas och det jag ritade själv till sonen (för hundra år sedan) har försvunnit i någon flytt. Gärna omlott, men det kan jag rita om själv i värsta fall.
Letar också mönster för sweatshirt för barn, som helst inte kostar multum. Annars får jag rita ett eget, men tänkte slippa det den här gången.
Sweatshirt har jag ett från en gammal handsömnadstidning som jag tycker om, om du vill kan jag kolla namn, årgång och nummer imorgon om du vill kolla efter det på biblioteket? Eller ta bilder att utgå ifrån om du inte hittar ett mönster du gillar på annat håll.Bästa mönstret för babybody? Gillar inte Hallonsmulas och det jag ritade själv till sonen (för hundra år sedan) har försvunnit i någon flytt. Gärna omlott, men det kan jag rita om själv i värsta fall.
Hemskt gärna!Sweatshirt har jag ett från en gammal handsömnadstidning som jag tycker om, om du vill kan jag kolla namn, årgång och nummer imorgon om du vill kolla efter det på biblioteket? Eller ta bilder att utgå ifrån om du inte hittar ett mönster du gillar på annat håll.
Fixar när jag kommer hem imorgon, har du inte hört något vid 22 imorgon får du citera mig igen som påminnelseHemskt gärna!
Jag tar oftast på bredden för pga mönstret på tyget, men är det 4vägs-stretch kan du göra som du vill tänker jagSyr i trikå och ska klippa tygremsa för att kanta halslinningen med.
Ska den tas på längden eller bredden ur tyget?