Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kämpat med en sån en gång, med kniv och stång och avbitare, utan att lyckas. Den fick sitta kvar fel, jag gav upp Tack och lov ett påslakan, så kändes överkomligt..Satte tryckknapparna fel -.-
Hur sjutton löser jag det? Prym color snaps.
Jag har lyckats genom att trycka dem lite ur form med ett annat tillbehör till pymtången och sedan försiktigt klippa sönder halvan utan tagg på med en tångSatte tryckknapparna fel -.-
Finns ett verktyg numera för att kunna ta bort dom, https://bibbistextil.se/product/ta-bort-verktyg-colorsnaps/Satte tryckknapparna fel -.-
De kan bli bättre efter att man kokar/tvättar dem. Annars är det tyvärr nötning som gäller.Jag tycker knapparna är svåra att öppna. Bra att de håller stängt visserligen, men vore ju trevligt om man fick upp dem utan våld..
Ingen aning om det finns där, men på moodfabrics.com finns mängder av gratismönster. Kanske finns nåt där som kan passa?Jag behöver er hjälp. Var på en mycket stor tygbutik igår och hittade inget bra mönster till en klänning som jag tänkte sy till min dotter. Kan ni hjälpa mig?
Den ska se ut ungefär såhär;
Visa bifogad fil 137744
Tittade på Burda och Vogue men hittade inget klockrent.
Älskar Moods mönster! Går att variera massor och finns hur mycket som helst att välja på.Ingen aning om det finns där, men på moodfabrics.com finns mängder av gratismönster. Kanske finns nåt där som kan passa?