Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle tolka det som foder.
Som tråcklas fast och sen sys ihop med samma söm som det riktiga tyget?Jag skulle tolka det som foder.
https://corefabricstore.com/blogs/n...ed-all-about-underlining-your-sewing-projectsSom tråcklas fast och sen sys ihop med samma söm som det riktiga tyget?
Japp länken @monster1 la ut förklarade det bra!Som tråcklas fast och sen sys ihop med samma söm som det riktiga tyget?
En till ska det ju såklart stå. Älskar autocorrectJag råkade spontanköpa en timme Overlock idag, begagnad då. Oklart vart jag tänkt ställa den dock.
Älskar hur ingen av oss ens reagerar tillräckligt för att ifrågasättaEn till ska det ju såklart stå. Älskar autocorrect
Kan det vara två lager av fodertyget som ska sys ihop med varandra för att få kanaler att ha boningen i?Kan det vara så att ”underlining” är foder, typ vliselin, som sys ihop med tyget enl mitt tidigare inlägg, och ”linning” är en sydd ”kopia” av mitt plagg, fast i fodertyg?
Visa bifogad fil 137968
Boning är väl hårda fjädrar som håller upp livet.