Blåser som fan här. Idag slänger jag in kusarna tidigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TjohoJag har vatten!!!!!!!
Svärsonen har kört snö sen 03 i natt. Kom hem kl 15.00 han hann få i sig lite mat innan dom ringde ut han igen.
Kan ni så stanna hemma. Blåser något så grymt och blir stora drivor.
Här körde snösvängen just förbi,snörök över hela gårdenSvärsonen har kört snö sen 03 i natt. Kom hem kl 15.00 han hann få i sig lite mat innan dom ringde ut han igen.
Kan ni så stanna hemma. Blåser något så grymt och blir stora drivor.
Såg i aftonbladet att tågen i kronoberg var indragna en del turer.De har börjat ställa in tåg på vissa sträckor här. Jag hoppas de ställer in lite på min bana med så att jag kan åka hemåt tidigare ikväll. Här är vädret inte så farligt än dock. Blåser lite och yr runt lite snö.
Härligt! Grattis!! Passa på att bunkra upp lite så du har om det skulle behövas, inget vidare att gå och hämta även om du haft möjlighet att få tag i vatten på nära (?) håll.Jag har vatten!!!!!!!
Tog kollegan 4 timmar att ta sig hem från Jönköping till Falköping med tåg igår.Såg i aftonbladet att tågen i kronoberg var indragna en del turer.
Det seglar ner en hel del saker i din närhet såg jag i nättidningenDet seglar ner några små små vita saker ute, jag trodde inte det var snö för det var så lite men insåg att jo! klart det är snö fast det lilla gör ingenting får se hur det utvecklar sig.
Såg i aftonbladet att tågen i kronoberg var indragna en del turer.