sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dräktiga Damen hade lyckats kränga av sig det nya täcket igårkväll. Utan att det fanns ett märke på det. Duktig!

Fö Känner jag mest så här idag FB_IMG_1519739581108.webp

Har fått hjälp av min BS att säga upp ett Abonnemang till ett telefon:bow:, som jag har blivit pålurad :yuck:. Ska bara betala en slutfaktura dit. Sen nästa tisdag ska vi ses i Gränby och fixa mitt abonnemang på mobilen och fixa en ny mobil.
Nu ska jag göra lite vattenbyten på karen, och städa lite där. Innan det är dags för att käka middag

G'morgon. :D
Klockan ar lite over 6 och i dag ska vi kora ner till Arizona. Eller, rattare sagt, vi ska forsoka ta oss forbi Los Angeles och hoppas vi kommer sa langt som till Arizona innan vi ger upp. Trafiken runt LA ar alltis sa graslig att det galler att ta det som det kommer. :cautious: Jag behover inte vara i Yuma forran pa Fredag, sa vi har en extra dag pa oss att komma fram.:)

Svärsonen har kört snö sen 03 i natt. Kom hem kl 15.00 han hann få i sig lite mat innan dom ringde ut han igen.
Kan ni så stanna hemma. Blåser något så grymt och blir stora drivor.

Svärsonen har kört snö sen 03 i natt. Kom hem kl 15.00 han hann få i sig lite mat innan dom ringde ut han igen.
Kan ni så stanna hemma. Blåser något så grymt och blir stora drivor.

De har börjat ställa in tåg på vissa sträckor här. Jag hoppas de ställer in lite på min bana med så att jag kan åka hemåt tidigare ikväll. Här är vädret inte så farligt än dock. Blåser lite och yr runt lite snö.

-12 grader här :cautious: Lite ledsen son som var påväg till kompis för att sova över och fick veta när han kom fram att kompisen var sjuk. :down: Men jag har träffat bästa sisu och ätit supergod lunch, fisk och skaldjursgryta :d Nu ska jag bara skriva klart det sista och lämna in idrottslyftet, en hel dag till godo O_o:D Sen göra klart min presentation tills på fredag och läsa en massa litteratur. :D

Jag har vatten!!!!!!!
Härligt! Grattis!! :bow: Passa på att bunkra upp lite så du har om det skulle behövas, inget vidare att gå och hämta även om du haft möjlighet att få tag i vatten på nära (?) håll.
Och framför allt, njut och uppskatta dropparna när det finns i kranen.
Man inser verkligen hur bra vi har det och hur besvärligt det blir i såna situationer.

Det seglar ner några små små vita saker ute, jag trodde inte det var snö för det var så lite men insåg att jo! klart det är snö fast det lilla gör ingenting får se hur det utvecklar sig.:nailbiting:

Mitt hjärta blödde för de stackars rådjuren som slickar på isklumpar som ramlat från bilen. Så jag åkte in till Granngårdenoch köpte en viltsten. Nu hänger den i skogen ovanför huset.
Håll till godo.

Gillar egentligen inte rådjur men kan inte leva med att de har det så tufft just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023