Jo det var det jag menade , kanske lite oklart. Får skriva tydligareDet varierar lite, men ar 6-8 eller ibland 10 filer i varje direktion.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det var det jag menade , kanske lite oklart. Får skriva tydligareDet varierar lite, men ar 6-8 eller ibland 10 filer i varje direktion.
Jag var lat idag och bar bara in 10 korgar ved .Får ta kärran och fylla rejält någon annan dag .Har varit ute och lastat balar åt en som hämtade från en annan bonde och fick ingen att lasta så han har tjatat hål i huvudet på mig så till slut sa jag ja vilket jag ångrade bittert .Är lite småtrött då jag gick upp 3,30 och tanten var uppe kl 3 men lika förbannat så hade vi 8 minuter tillgodo på tåget-14,3 och samma små som blåser hos @skerper ,har rastat hundarna i 5min och pinnepolisen har skällt ut skogsmaskinen som fäller träden vid kanalen,kör där o lysa
Nu ska jag fundera på mat o egentligen skulle jag vilja ta ett varv ner till vedboden,men nääääääääää
Sånt ska man ha hemma ju, jag brukar köpa 10-15 st åt gången. Fick mail från apotea en gång med råd om att använda saltvattenspray i stället.Varit till affären en sväng men glömde köpa nässpray
Beställde några plus lite snällare saltvattenspray medSånt ska man ha hemma ju, jag brukar köpa 10-15 st åt gången. Fick mail från apotea en gång med råd om att använda saltvattenspray i stället.
Fast riktig vinter skulle vara -5 grader och ett tjockt gnistrande snötäcke, i stället för -12 grader, ett magert snötäcke och isvind som kryper in i varje springa i huset. Jadå - du har ALL rätt att klaga.....Jag brukar inte klaga när det är vinter. Jag älskar riktig vinter. Men nu får det räcka! 15 minus, blåser överjävligt och pannan i huset strular.