sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kl är 06.52 och sedan kl 23 igår kväll pissar det ner regn!! Yeewww regnsäsongen är här!
Förväntas regna i 12h till :cautious: eller 2 veckor!

Jag ska på hälsoundersökning idag.. har tid kl 11 så det blir 9.25-färjan till fastlandet och sedan taxi till sjukhuset!

Mmmm, jag har hört det. Just nu har jag ett tåg som står här och ska stå kvar i två timmar. Har ingen aning om hur de ska lösa alla andra tåg som ska komma och gå. När det skiter sig såhär kapitalt känns det nästan bättre att skaka fram bussar och ställa in tågen.
Faller Det på din lott att fixa bussar med??

Det där var väl olyckan tidigare idag innan dom stängde av vägen mellan sjöbo o tomelilla ? Det tog min syster 3 tim att ta sig hem hon bor ca 5km från Tomelilla mot Sjöbo.

Ja. Vägen är avstängd till imorgon. Det beräknades för ett par timmar sen stå upp till 300 bilar ute på vägarna med folk i.

-15 och blåser småjävlar ute .Nu får man äta upp att man inte följde med tanten till 38 grader .
Det märks direkt när man kommer innanför dörren att man är gräsänkling 16 grader inne och katten skriker för full hals och letar efter resten av familjen .Har Leo utlånad under veckorna .Det är aldrig så när tanten och Leo är borta annars men så fort katten ser att hon tar resväskan så blir det livat i luckan .Djur är smartare än många tror
Kom tanten iväg som hon skulle idag??

Själv ska jag snart ge mig ut i skitvädret igen,men det blir sista gången för idag,torkar hellre kiss i morgon bitti.

Nästa vecka åker jag hem till Ungern. Väl hemma igen så ska jag mest bara vända. Hämta djuren och åka och vara stall/hus/djur-vakt. Sedan kommer det vara en fortsatt oro inför det ekonomiska. Älskar att fylla 30 så ens inkomst försvinner och ska ersättas med en ny, speciellt under en period där fk är väldigt kräsna. Vet inte vad fan jag ska göra om jag blir nekad..

Kommer aldrig mer dricka en pina colada i hela mitt liv igen. Fyfan. Har överkonsumerat.
Är efter en dag på stranden jävligt överhettad och ska ta en dusch. Därefter middag på ngt lämpligt hak där spontandansen är ett faktum. Dvs vilket hak som helst lär funka :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar