Alltså 10,5 minus och blåst på det. Brrrr Jag får nog låta stalltäcket ligga kvar under det vanliga täcket, jag kom inte in i förrådet där täckena är igår för dörren hade frusit fast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var ingen problem alls så nu är hon och värmer sig i 35 graders värmeKom tanten iväg som hon skulle idag??
Jobbigt med fruset vatten!3 av boxarna hade fruset vatten igår. Lösdriften, där det är kallare, funkar vattnet. Alla har samma lösning med cirkulerande vatten som stadigt hållt 4-5 grader på vattnet som kommer tillbaka och cirkulationspumpen på max sen det blev kallt. Igår var returvattnet nere på 2 grader.
Jag undrar om något gått sönder Skitkul med ledningar som går i betonggolvet!
Värmefläkt har gått i natt och 4 av 5 hästar hade panik att komma in i går så de får vara inne idag.
Ska ringa fastighetsägaren idag..
Men fy faaaaaaaaaaaaan
Huuuuh vidrigt omänskligt är väl så termometern fryser fast?
Nej tackTar gärna dina -15 om du tar mina -31
Jag har vänersnö så massa snö men vad gör det när jag är döende? (Läs har hosta och hostar så jag kräks och är tät i kräks.) Jag vill ju ut och grilla, isfiska och åka pulka ju.
Jag har torrhosta och slemhosta samtidigt. Totalt värdekasst är det, men vattenskålar på elementet hjälper massor.Har du torrhosta kan jag vaaaarmt rekommendera att köpa en luftfuktare.
Helt ovärderlig för att kunna sova utan att hosta så man spyr tex.
Kan jag komma förbi o sitta på ditt element? Orkade aldrig hämta mera ved så här känns det svinkallt.