Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska åka buss till Stockholm imorgon Läser om E4 men det är väl inte den vi åker på?
Åker ni över Gävle-Uppsala så är det E4:an.
Varför becel av alla alternativ?? men jag kan förstå att man allt mer plockar bort mjölkprotein produkter från skolor och förskolor. Jag är med i en grupp för barn med mjölkprotein allergi och fy sjutton vilka reaktioner en del barn kan få. jag är tacksam att sonen "bara" får ont i magen.Fryser på jobbet och är grinig på kommunen som bytt ut smöret i matsalen på dotterns skola till Becel! Har börjat med att skriva ett ifrågasättande meddelande på kommunens fb, hoppas få ett vettigt svar. Men det går ju inte att svara vettigt på det för man ska inte ge växande barn en produkt som mängder av forskare varnar för!
Vad tänker du för andra alternativ? Eftersom vi numera är ett mjölkprotein fritt hem så letar jag ständigt alternativ som kan fungera här hemma.Hur farao kan de rekommendera margarin? Det är ju inte människoföda. Och alternativ till smör borde inte vara margarin. Det finns annat.
Jag har ingen aning om vilka alternativ som finns, men det måste finnas något bättre än Becel. Carlshamn har väl mjölkfritt alternativ tex? De har ju mjölkautomater så de rensar ju inte från mjölkprotein direkt.Varför becel av alla alternativ?? men jag kan förstå att man allt mer plockar bort mjölkprotein produkter från skolor och förskolor. Jag är med i en grupp för barn med mjölkprotein allergi och fy sjutton vilka reaktioner en del barn kan få. jag är tacksam att sonen "bara" får ont i magen.
Vad tänker du för andra alternativ? Eftersom vi numera är ett mjölkprotein fritt hem så letar jag ständigt alternativ som kan fungera här hemma.
Hjälp! Jag vet att vi stannar i Gävle om vi hämtar upp passagerare och Uppsala om det finns folk som hoppar på där. Men om vi inte stannar i Gävle eller i Uppsala, tror du vi slipper E4? Vi kanske åker en annan väg då?
Edit: Det kanske är bättre väglag imorgon?
Japp - samma väg.Nej, garanterat E4:an. Den går hela vägen längs Norrlandskusten, in till U-a och vidare till Sthlm. 50:an som går genom Bollnäs mynnar ut i E4:an vid Söderhamn.
Nej, garanterat E4:an. Den går hela vägen längs Norrlandskusten, in till U-a och vidare till Sthlm. 50:an som går genom Bollnäs mynnar ut i E4:an vid Söderhamn.
Japp - samma väg.
Fast @MJLee - det är väl inte enbart halkan? Utan kombinationen med yrsnö och dåligt väder?
Om prognosen för imorgon är mindre vind och mindre nederbörd bör resan gå bra.
Eller, gillar att du svarar, inte ditt svar! Bara att du svarar. Men säg i alla fall att det blir bättre väglag imorgon Jag ska vara på Huddinge sjukhus klockan två och bussen ska vara på Centralen klockan 11. Det borde ge mig massor av tid. Men hjälp pendeln till Huddinge ovanpå det.
Knepigt, ja vi använder Carlshamn här hemma, funkar rätt bra, smör är snäppet bättre i bakning osv men när det inte funkar så får det duga.Jag har ingen aning om vilka alternativ som finns, men det måste finnas något bättre än Becel. Carlshamn har väl mjölkfritt alternativ tex? De har ju mjölkautomater så de rensar ju inte från mjölkprotein direkt.
Typ mosad avokade, jordnötssmör, hummus och sånt. Jag har inte utforskat alternativen eftersom jag äter smör.Vad tänker du för andra alternativ? Eftersom vi numera är ett mjölkprotein fritt hem så letar jag ständigt alternativ som kan fungera här hemma.
Hm hummus är det enda som skulle kunna funka här men det är ingen favorit för sonen , men det går inte att baka på.Typ mosad avokade, jordnötssmör, hummus och sånt. Jag har inte utforskat alternativen eftersom jag äter smör.
Vad är det för spännande du har sökt egentligen?Jag har haft samtal nu. Fyra kvar att intervjua så det borde ta en timme.
De kommer sen sammanställa sina utvärderingar av oss som är testade och lämna av till ansvariga på min arbetsplats. Vet inte när vi får besked.
Vad är det för spännande du har sökt egentligen?