Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ställ in en värmefläkt i skåpet. Typ kupé värmare.Jaha, då har vattnet frusit här med. Inget vatten i köket, men på toan finns det fortfarande. Får lämna kranen lite öppen så det blir lite mer cirkulation på vattnet. Vette sjutton hur vi ska göra med köket..
Det gick INTE bra på uttagningen
Jag vet bara att jag har en läkartid i Stockholm som jag måste vara på Varför tror du att jag aldrig skulle tänka mig att köra bil - även om jag hade körkort utan litar på en yrkeschaufför? Jag vill bara sitta på bussen i lugn och ro och läsa på min läsplatta och vara i Stockholm i mycket god tid.
Vägen ner till Uppsala är finfin iaf.
Har inte du precis fått nytt jobb?Hemma från jobbet
Massa märkliga besked idag
Sökt nytt jobb jag ska ringa om i em.
Vissa saker åtminstone är ju helt ok att baka på olja.Hm hummus är det enda som skulle kunna funka här men det är ingen favorit för sonen , men det går inte att baka på.
Pendeln till Huddinge är ju helt ok ändå. Det går ju ganska många tåg dit iom att det är en såpass central station. Så länge det inte är växelfel, strömavbrott och sånt rullar det på. Jag åkte sträckan idag och ja, förseningar, men det märks inte när de försenade tågen kommer ganska ofta ändå värre om du, som jag, utgår från obygdenEller, gillar att du svarar, inte ditt svar! Bara att du svarar. Men säg i alla fall att det blir bättre väglag imorgon Jag ska vara på Huddinge sjukhus klockan två och bussen ska vara på Centralen klockan 11. Det borde ge mig massor av tid. Men hjälp pendeln till Huddinge ovanpå det.
Ställ in en värmefläkt i skåpet. Typ kupé värmare.
Men under uppsikt.Det ska vi testa!
Troligen ledningen bakom köksskåpen,hämta bilfläkten o tryck in den under skåpen.Jaha, då har vattnet frusit här med. Inget vatten i köket, men på toan finns det fortfarande. Får lämna kranen lite öppen så det blir lite mer cirkulation på vattnet. Vette sjutton hur vi ska göra med köket..