Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har mediciner som ger nästäppa men luftfuktare kanske skulle hjälpa ändå.Min som måste använda nässpray.... har ni kollat eran luftfuktighet inomhus?
Jag fick ta nässpray tills jag insåg att det faktiskt var luften inomhus som var för torr, på tok för torr! Nu har jag en luftfuktare i stället och slipper använda spray
Om du bara lagt in den och godkänt så går det att redigera och göra om. Iallafall i min internetbank.Skräp! Jag betalade just en räkning men skrev in fel summa!
Tyvärr inte. Eftersom jag hade valt betalning snarast så gick det inte att göra några ändringar när jag väl godkänt.Om du bara lagt in den och godkänt så går det att redigera och göra om. Iallafall i min internetbank.
Trist. Går det att betala in resten med samma ocr-nummer kanske?Tyvärr inte. Eftersom jag hade valt betalning snarast så gick det inte att göra några ändringar när jag väl godkänt.
Jag betalade för mycket.Trist. Går det att betala in resten med samma ocr-nummer kanske?
Sambon betalade samma räkning två gånger, då drog de av den summan på nästa räkning. Det var nätavgiften.Jag betalade för mycket.
Mina kollegor är lite i chock när jag berättar om kaoset hemma Havet har börjat frysa här!Jag kom fram till Helsingborg och nästan i tid. Jag var definitivt inte mest försenad!
Fryser på jobbet och är grinig på kommunen som bytt ut smöret i matsalen på dotterns skola till Becel! Har börjat med att skriva ett ifrågasättande meddelande på kommunens fb, hoppas få ett vettigt svar. Men det går ju inte att svara vettigt på det för man ska inte ge växande barn en produkt som mängder av forskare varnar för!
Margarin ok. Men välj då Lätta och inte en produkt som är framtagen för överviktiga män med kolesterolproblem! Helst bör det finnas både Lätta och Bregott tycker jag.Vet inte hur det är nu men livsmedelsverkets rekommendation var för några år sen margarin och många skolor följer just de rekommendationerna.
Jag är för smör alla dagar i veckan men som förälder till barn med mjölkproteinallergi är jag glad att det ändå finns alternativ.
Hur farao kan de rekommendera margarin? Det är ju inte människoföda. Och alternativ till smör borde inte vara margarin. Det finns annat.Vet inte hur det är nu men livsmedelsverkets rekommendation var för några år sen margarin och många skolor följer just de rekommendationerna.
Jag är för smör alla dagar i veckan men som förälder till barn med mjölkproteinallergi är jag glad att det ändå finns alternativ.
Mina kollegor är lite i chock när jag berättar om kaoset hemma Havet har börjat frysa här!