sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är fortf sjuk. Så har legat i sängen med Vovvi hela morgonen.
Det mest effektiva jag gjort är att nätshoppa.
Nu en nap och sen upprepning..

Ska leta fram de tjocka termobyxorna och ge mej av till affären.
Köpte en kokbok på bokrean i går, så nu ska jag prova nya recept.

Jag kan fortfarande inte koncentrera mig...

Eller tja det enda jag kan tänka på är den här damen...

dscn2186-jpg.11659

och alla nya roliga inköp som hör ny hund till.... :D

Sorry @dobbis för att jag snodde din bild.

Jaaaa så speciella kollegan som kom och störde nu på morgonen. Jag ORKAR verkligen inte med henne när jag är.trött och stressad och då verkar hon dras till en som en jävla magnet :banghead:
Får gå in till chefen och pysa ur mig lite. Det är i särklass den mest påfrestande människa jag stött på. Just ny vet jag inte hur jag ska dels hantera henne snyggt och samtidigt stå ut själv. :crazy:

Fryser på jobbet och är grinig på kommunen som bytt ut smöret i matsalen på dotterns skola till Becel! :mad: Har börjat med att skriva ett ifrågasättande meddelande på kommunens fb, hoppas få ett vettigt svar. Men det går ju inte att svara vettigt på det för man ska inte ge växande barn en produkt som mängder av forskare varnar för! :mad:

Min som måste använda nässpray.... har ni kollat eran luftfuktighet inomhus?
Jag fick ta nässpray tills jag insåg att det faktiskt var luften inomhus som var för torr, på tok för torr!:crazy: Nu har jag en luftfuktare i stället och slipper använda spray :up:
Jag har mediciner som ger nästäppa men luftfuktare kanske skulle hjälpa ändå.

Fryser på jobbet och är grinig på kommunen som bytt ut smöret i matsalen på dotterns skola till Becel! :mad: Har börjat med att skriva ett ifrågasättande meddelande på kommunens fb, hoppas få ett vettigt svar. Men det går ju inte att svara vettigt på det för man ska inte ge växande barn en produkt som mängder av forskare varnar för! :mad:

Vet inte hur det är nu men livsmedelsverkets rekommendation var för några år sen margarin och många skolor följer just de rekommendationerna.

Jag är för smör alla dagar i veckan men som förälder till barn med mjölkproteinallergi är jag glad att det ändå finns alternativ.

Vet inte hur det är nu men livsmedelsverkets rekommendation var för några år sen margarin och många skolor följer just de rekommendationerna.

Jag är för smör alla dagar i veckan men som förälder till barn med mjölkproteinallergi är jag glad att det ändå finns alternativ.
Margarin ok. Men välj då Lätta och inte en produkt som är framtagen för överviktiga män med kolesterolproblem! Helst bör det finnas både Lätta och Bregott tycker jag.

Hur farao kan de rekommendera margarin? Det är ju inte människoföda. Och alternativ till smör borde inte vara margarin. Det finns annat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd