Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så jäkla kallt!
Den här jäkla kylan tar kål på mig!
-15 här
Kan du inte köpa ungerskt paprikapulver till mig?Nästa vecka åker jag hem till Ungern. Väl hemma igen så ska jag mest bara vända. Hämta djuren och åka och vara stall/hus/djur-vakt. Sedan kommer det vara en fortsatt oro inför det ekonomiska. Älskar att fylla 30 så ens inkomst försvinner och ska ersättas med en ny, speciellt under en period där fk är väldigt kräsna. Vet inte vad fan jag ska göra om jag blir nekad..
Kan du inte köpa ungerskt paprikapulver till mig?
Men fy faaaaaaaaaaaaanTar gärna dina -15 om du tar mina -31
StarkMild, medium eller stark?
*sjunger, ylar, skränar*Kommer aldrig mer dricka en pina colada i hela mitt liv igen. Fyfan. Har överkonsumerat.
Är efter en dag på stranden jävligt överhettad och ska ta en dusch. Därefter middag på ngt lämpligt hak där spontandansen är ett faktum. Dvs vilket hak som helst lär funka
Huuuuh vidrigt omänskligt är väl så termometern fryser fast?Tar gärna dina -15 om du tar mina -31
Stark
Köszönöm!PMar.
Jag ska med stjälpa omkull mig, inte för jag är trött utan för att kroppen behöver det en stund men först en sväng på balkongen sen blir det att hoppa i pyjamas, tjockstrumpor och krypa ner under högen med täcken och hoppas på att tina upp lite igen.-32 *skjut mig*
Nu går jag och lägger mig och hoppas på varmare väder imorgon
Visst är det så. Det blir så sällan så här illa så folk glömmer nog mellan varven.Skåne i ett nötskal,det är alla dom där käcka fluffiga snödreven som når upp till fönsterrutan och att folk inte lyssnar,när dom blir tillsagda att inte ta ut bilen,eller att vägen är avstängd.