Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, vad roligt!!Jag blev löst från min ordinarie tjänst och sitter nu med ett specialuppdrag. Har aldrig gjort den här uppgiften förr så jag hoppas att det blir rätt
För övrigt så fick jag idag besked om båda tjänsterna som jag sökt. Den fasta tjänsten gick, som väntat, till den som har den nu. Jag fortsätter vara t.f. på den ett tag till men ska sen få en annan t.f.-tjänst som passar mig bättre inför chefsutbildningen som jag ska söka i höst. Det blir nog bra
Jag blev löst från min ordinarie tjänst och sitter nu med ett specialuppdrag. Har aldrig gjort den här uppgiften förr så jag hoppas att det blir rätt
För övrigt så fick jag idag besked om båda tjänsterna som jag sökt. Den fasta tjänsten gick, som väntat, till den som har den nu. Jag fortsätter vara t.f. på den ett tag till men ska sen få en annan t.f.-tjänst som passar mig bättre inför chefsutbildningen som jag ska söka i höst. Det blir nog bra
Herrejävlar vilken förmiddag... kul när man har teleslingan och växeln kopplar samtal direkt till mig hela tiden dessutom.. så de som ringer rätt nr får vänta Inte kan jag koppla bort telefonen heller så växeln ser att jag är upptagen, för då funkar inte teleslinga. Hej och hå...
Så speciella kollegan på det som på lunchen uttryckte sin förvåning över att ordet neger inte är ok att använda längre Och som sen ska Maila och komma in på rummet och prata om det när vi andra jobbar järnet
Ja.. Hon är i det mesta som om hon levde på 50-talet. Och ser det som att hon är lite bättre och mer moralisk än andraAlltså... din kollega är ju allvarligt felkopplad i skallen
Åkte ju en sväng till stan på morgonen och stora riksvägen var skridskobana.Varit ute med hundarna,alla frös efter en kvart och minsta klenbeningens tassar var grisrosa o som isbitar (lilla hjärtat ) så vi gick in igen.
Sen en tur in till byn,det kändes lite som att vara i skåne på vägen in,starka sidvindar,snörök,fluffiga snövallar och en blankpollerad glashal väg,det blev en spännande resa ,speciellt när min framhjulsdrivna bil går på tvären i kanalbro kurvan och hastighetsmätaren visade ca 37km
Ja.. Hon är i det mesta som om hon levde på 50-talet. Och ser det som att hon är lite bättre och mer moralisk än andra
Sen finns det nog en odiagnostiserad diagnos också som vi försöker ta hänsyn till. Men väldigt ofta är hon väldigt för mycket fel. Och kan inte erkänna när hon gör fel. Och har skyfflats runt mellan olika enheter för ingen vill ha henne där.
Så dels har hon något problem men.hon skapar en jävla massa nya med.
Åkte ju en sväng till stan på morgonen och stora riksvägen var skridskobana.
Testade att trycka till på gasen på femman och det spann loss
Ändå blev jag omkörd där jag puttrade på i mina 90....
Jösses! Tur att det var dagtid.Oväntat dramatisk förmiddag när ett element förväxlade sig själv för en brandbil och effektivt fyllde två kontor med vatten Tur att båda rummen var fria från personal och patienter. Och himla bra av fastighetsägarna som var här inom ett par minuter
Chefen hörde det och försöker ständigt hålla henne på rätt köl..Det är en sak att inte göra sitt jobb/hindra andra jobbmässigt... men rasism? Det hade jag lyft till chefen, det är aldrig acceptabelt. Tänk om ni får någon ny anställd som har mörk hy? Kan inte hon hålla käften då lär hon och eventuellt AG bli anmälda så det bara visslar om det.
Jösses! Tur att det var dagtid.
Vårt stadshus drabbades en helg. En ledning vid en kaffeautomat sprang läck. En hel nedervåning blev blöt.
Det finns praktiska vattenlås som stoppar vattnet när ingen är där.
När jag får en slant över ska jag installera det i huset.
Tisdagar är min hatdag ocksåVill åka hem från jobbet! Jag gillar inte tisdagar, jag är alltid som tröttast på tisdagar!