sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte sova....

Lite chockad över min starka känsla av att jag inte vill ha stor hud. Det är det som gör att jag inte kan sova. Det och att jag saknar hund..
Ett besök här för några veckor sedan hade botat dig snabbt från den saknaden,det var som att bo i ett kombi dårhus/zoo.
6 valpar i åldern 4-5,5 mån och så en pinnepolis på det, jag funderade allvarligt på mitt förstånd :crazy:

Nu har flera på jobbet varit förkylda och nu är det tydligen min tur snart dags att åka till tåget
Hoppas du kör försiktigt! Mina 12 km till jobbet var inte roliga idag, hade en timmerbil framför som yrde upp så den inte syntes och trots jag hade ordentligt avstånd var det som att köra i kompakt rök nästan..

Skickat 2 barn till skolan. Den ena i panik då faktakalendern försvunnit :banghead:
Mini kvar och sen är det trepartsmöte på hab med sonens skola!

Hoppas du kör försiktigt! Mina 12 km till jobbet var inte roliga idag, hade en timmerbil framför som yrde upp så den inte syntes och trots jag hade ordentligt avstånd var det som att köra i kompakt rök nästan..
Det var lite halt och blåsigt och en del snörök men vi var framme 8 minuter innan tåget gick som vanligt. Spelar ingen roll hur tidigt tanten går upp så blir vi sena

Ser på nyhetsmorgon och försöker komma ihåg att inte äta något, behöver gå och ta fasteprov. (Blodprov alltså). Iofs vore det smidigare att göra det i morgon för då ska jag till apoteket som ligger åt samma håll. Hmmm … hur ska jag göra …?

Gack, jag är så vansinnigt stel och det känns som ryggen håller på att gå av. Jag har sån otroligt dålig kondis och att släpa hem mat igår var uppenbarligen lite för mycket. :meh: Ytterst förödmjukande. Positivt är att det äntligen snöar! :up:

Ja och alla chaufförer kommer ännu längre söderifrån så även om de har varit med om snö tidigare så har det aldrig varit såna här mängder. Det är ju en annan körstil som krävs. Men jag hoppas att det funkar idag ändå.
Kollegorna är iaf på plats så jag är inte ensam i TL!

Det är en konst att köra på vit väg... och känner man att man inte klarar det ska man låta bilen stå (nu pratar jag om privatpersoner då).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 930
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar