Plus att bilen ligger stadigare på vägen med ordentlig last i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plus att bilen ligger stadigare på vägen med ordentlig last i
Ett besök här för några veckor sedan hade botat dig snabbt från den saknaden,det var som att bo i ett kombi dårhus/zoo.Kan inte sova....
Lite chockad över min starka känsla av att jag inte vill ha stor hud. Det är det som gör att jag inte kan sova. Det och att jag saknar hund..
Det är första tåget som går 6.30 hon är framme strax efter 9Ta ett tidigare tåg. '
Krya på dig och kör försiktigt!Nu har flera på jobbet varit förkylda och nu är det tydligen min tur snart dags att åka till tåget
Hoppas du kör försiktigt! Mina 12 km till jobbet var inte roliga idag, hade en timmerbil framför som yrde upp så den inte syntes och trots jag hade ordentligt avstånd var det som att köra i kompakt rök nästan..Nu har flera på jobbet varit förkylda och nu är det tydligen min tur snart dags att åka till tåget
Det hjälpte inte mina bilar igår...Plus att bilen ligger stadigare på vägen med ordentlig last i
Uttagning till vad??
Hoppas du får en snäll natt med mycket och god sömn.
Det var lite halt och blåsigt och en del snörök men vi var framme 8 minuter innan tåget gick som vanligt. Spelar ingen roll hur tidigt tanten går upp så blir vi senaHoppas du kör försiktigt! Mina 12 km till jobbet var inte roliga idag, hade en timmerbil framför som yrde upp så den inte syntes och trots jag hade ordentligt avstånd var det som att köra i kompakt rök nästan..
Det hjälpte inte mina bilar igår...
Jag har redan nu ångest inför jobbdagen imorgon
Ja och alla chaufförer kommer ännu längre söderifrån så även om de har varit med om snö tidigare så har det aldrig varit såna här mängder. Det är ju en annan körstil som krävs. Men jag hoppas att det funkar idag ändå.Fast ni är ju sörlänningar
Ja och alla chaufförer kommer ännu längre söderifrån så även om de har varit med om snö tidigare så har det aldrig varit såna här mängder. Det är ju en annan körstil som krävs. Men jag hoppas att det funkar idag ändå.
Kollegorna är iaf på plats så jag är inte ensam i TL!
Ja helt klart! Och med den snömängd som var igår så var jag glad för varje paket som levererades. Idag är det bara plogningen som ska komma ikapp här i stan, men vi håller oss ifrån kusten.Det är en konst att köra på vit väg... och känner man att man inte klarar det ska man låta bilen stå (nu pratar jag om privatpersoner då).