Jag har redan nu ångest inför jobbdagen imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
que? Varför blev jag citerad i det här?Hon är bättre än en väckarklocka Henne kan du inte bara stänga av och ignorera.
que? Varför blev jag citerad i det här?
Haha, blev mest förvirrad om du hade tänkt svara mig något med missat!Oj! Idag är min dag att röra ihop bukefalister Jag menade @Sonic76 och hennes förtjusande med bestämda härskarinna
Hoppas du får en snäll natt med mycket och god sömn.Läst ikapp
Nu väntar sängen på mig. Måste få sova för förra natten var ett helvete
Sov gott ni som ska
Grytan var supergod
Ta ett tidigare tåg. 'Åt en hel förpackning med ärtsoppa och börja känna av biverkningar av soppan . Tanten få ha gasmask då jag ska skjutsa henne till tåget kl 5 i morgon bitti. Hoppas tåget går hörde något på radion att dom hade problem eller var det någon på forumet som satt och sov . Hoppas hon ser till att tåget går i morgon för jag är inte sugen att åka till Arlanda
Uttagning till vad??Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa en stund. Imorgon jobbar jag 8-18 vilket är en tråkig arbetstid. Dock jobbar jag tillsammans med en av mina favoritkollegor vilket ska bli roligt
På kvällen ska jag hämta dottern hos vår granne och då ska vi hem och ta det lugnt. (Och jag ska packa till onsdagens uttagning )
jag saknade OS idag med.Saknar OS Tror jag och katten går och lägger oss så vi kommer upp tidigt imorgon.
Jag såg nyss att inomhus vm startar i helgen så ni sporttokar får något nytt att titta påSaknar OS Tror jag och katten går och lägger oss så vi kommer upp tidigt imorgon.
Psssst... du vet att imorgon är nu va?Jag såg nyss att inomhus vm startar i helgen så ni sporttokar får något nytt att titta på
Kan inte sova....
Lite chockad över min starka känsla av att jag inte vill ha stor hud. Det är det som gör att jag inte kan sova. Det och att jag saknar hund..
Det är bra med lite extra stoppning har jag hört
Kan inte sova....
Lite chockad över min starka känsla av att jag inte vill ha stor hud. Det är det som gör att jag inte kan sova. Det och att jag saknar hund..