sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har redan nu ångest inför jobbdagen imorgon :(
ina_console.gif

Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa en stund. Imorgon jobbar jag 8-18 vilket är en tråkig arbetstid. Dock jobbar jag tillsammans med en av mina favoritkollegor vilket ska bli roligt :)
På kvällen ska jag hämta dottern hos vår granne och då ska vi hem och ta det lugnt. (Och jag ska packa till onsdagens uttagning :nailbiting: )

Åt en hel förpackning med ärtsoppa och börja känna av biverkningar av soppan . Tanten få ha gasmask då jag ska skjutsa henne till tåget kl 5 i morgon bitti. Hoppas tåget går hörde något på radion att dom hade problem eller var det någon på forumet som satt och sov . Hoppas hon ser till att tåget går i morgon för jag är inte sugen att åka till Arlanda
Ta ett tidigare tåg. '

Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa en stund. Imorgon jobbar jag 8-18 vilket är en tråkig arbetstid. Dock jobbar jag tillsammans med en av mina favoritkollegor vilket ska bli roligt :)
På kvällen ska jag hämta dottern hos vår granne och då ska vi hem och ta det lugnt. (Och jag ska packa till onsdagens uttagning :nailbiting: )
Uttagning till vad??

Kan inte sova....

Lite chockad över min starka känsla av att jag inte vill ha stor hud. Det är det som gör att jag inte kan sova. Det och att jag saknar hund..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 930
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar