Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej säg inte så där, att den inte funkar Det är mitt enda hopp om att få sova nu.Du kunde fått en hög av mig haha
Hjälper inte ett jota
Har på recept
Funkar säkert för digNej säg inte så där, att den inte funkar Det är mitt enda hopp om att få sova nu.
Jag har kört Otrivin comp senaste 2 månaderna typ, men tar bara på natten när jag ska sova. Men sista veckan har det inte hjälp alls = 3-4 timmars sömn per natt baraFunkar säkert för dig
För mig är det otrivin menthol som gäller hhaha
Prova med Renaisance, det är spray med koksalt o mentol, eller var det eukalyptus? Spraya, snyt o sen inhalera Vicks näsinhalator.Jag har kört Otrivin comp senaste 2 månaderna typ, men tar bara på natten när jag ska sova. Men sista veckan har det inte hjälp alls = 3-4 timmars sömn per natt bara
Fast det var otroligt hur snabbt "snöstormarna" kom. Det har pendlat mellan att vara sol till att helt plötsligt så faller det stora snöflingor och sikten försämras drastiskt på en gång! Har själv varit ute i sthlms-trafiken under dagen och det var inte kul. Så jag skulle inte klandra "stockholmsförare".Har nyheterna på på tvn,alltså stockholmsförare 19 bilar o en buss i en o samma krock,jösses!
Tack för tipset, ska kolla på det imorgon!Prova med Renaisance, det är spray med koksalt o mentol, eller var det eukalyptus? Spraya, snyt o sen inhalera Vicks näsinhalator.
Båda finns på apotek.Tack för tipset, ska kolla på det imorgon!
Tack för tipset, ska kolla på det imorgon!
Otrivin o nezeril är rävgift som man blir beroende av, vill det sig illa så kan man få hål i membranet mellan näsborrarna så som de som snortar mycket kokain brukar få.Kan inte slemhinnorna svullna upp när man använt tex Otrivin längre tid?
Reneissance är väl utan det medlet?
Tar jag gärna om jag kan andasOtrivin o nezeril är rävgift som man blir beroende av, vill det sig illa så kan man få hål i membranet mellan näsborrarna så som de som snortar mycket kokain brukar få.