Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä dessvärre inte, åker mestadels åt andra hållet eller håller mig här i krokarna.@RedHyuuga du råkar inte ha vägarna mot mitt håll snart?
Om bullarna är lika goda som dom ser ut så är dom garanterat supersmaskiga.
Samma här...Det känns som läggdags men jag bör nog försöka härda ut en dryg timme till i alla fall.
Blir snart te här med.Dricker te och läser ikapp.
Håller med!Tar jag gärna om jag kan andas
Andas nästan enbart via näsan så måste kunna andas
Dumt mycket dumt tycker jag.Nä dessvärre inte, åker mestadels åt andra hållet eller håller mig här i krokarna.
Otrivin o nezeril är rävgift som man blir beroende av, vill det sig illa så kan man få hål i membranet mellan näsborrarna så som de som snortar mycket kokain brukar få.
Jag tar ju bara en gång till nattendelvis kl
Usch ja det är verkligen rävgift. Jag har ett nässprays-beroende som jag haft i ungefär 10 års tid. Flera i min familj är lika om inte ännu värre. Jag älskar verkligen nässpray lika mycket som jag hatar det. Räcker med att jag oavsett tid på dygnet känner mig liiiiiiiite täppt i näsan. Då kan jag knappt tänka på annat än känslan när jag tar nässpray. Fy. Så många år och onödiga pengar!
❤❤Har tagit fram begravningskläderna, hoppas verkligen det är för sista gången i år.
Är så glad att jag tycker precis tvärtom. Inte en chans att jag skulle kunna bli beroende av nässprej. Har använt något allergisprej någon gång för länge sedan och - urk - att spreja i näsan känns ju som att få en kallsup ungefär....delvis kl
Usch ja det är verkligen rävgift. Jag har ett nässprays-beroende som jag haft i ungefär 10 års tid. Flera i min familj är lika om inte ännu värre. Jag älskar verkligen nässpray lika mycket som jag hatar det. Räcker med att jag oavsett tid på dygnet känner mig liiiiiiiite täppt i näsan. Då kan jag knappt tänka på annat än känslan när jag tar nässpray. Fy. Så många år och onödiga pengar!
Har tagit fram begravningskläderna, hoppas verkligen det är för sista gången i år.
Till natten tar jag också alltid. Men för mig beror det lite på vart jag befinner mig under dagen. Är jag i stallet/hemma kan jag gå runt och vara tät, det är okej. Men bland folk tycker jag att det är jobbigt och jag får ofta höra då om jag är sjukJag tar ju bara en gång till natten
Resten av dagen är jag bomtät men det är skitsamma
Bor säkert i ett hus som inte är helt sunt med
Önskar att jag hade det så!Är så glad att jag tycker precis tvärtom. Inte en chans att jag skulle kunna bli beroende av nässprej. Har använt något allergisprej någon gång för länge sedan och - urk - att spreja i näsan känns ju som att få en kallsup ungefär....
Så kan det bli, vem vet när jag hamnar åt ditt håll.Dumt mycket dumt tycker jag.