Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja dom säger ju att man inte ska använda det mer än 10 dagar... Jag har enbart använt till natten när jag ska sova och det har tidigare inte vart något problem men under helgen funkar det inte alls nya sprayen gör ingen värkan än hellerKan inte slemhinnorna svullna upp när man använt tex Otrivin längre tid?
Reneissance är väl utan det medlet?
Jag ocksåDricker te och läser ikapp.
Jag håller med.Katten tycker att det är dags att sova hahhaa
Visa bifogad fil 11661
Haha ja inte är man nån nattsuddare nu för tiden iaf hahaJag håller med.
Du får ringa till Arlanda/flygbolaget o kolla, idag var bara en av fyra banor öppna.Åt en hel förpackning med ärtsoppa och börja känna av biverkningar av soppan . Tanten få ha gasmask då jag ska skjutsa henne till tåget kl 5 i morgon bitti. Hoppas tåget går hörde något på radion att dom hade problem eller var det någon på forumet som satt och sov . Hoppas hon ser till att tåget går i morgon för jag är inte sugen att åka till Arlanda
.Du får ringa till Arlanda/flygbolaget o kolla, idag var bara en av fyra banor öppna.
Det tänkte jag ta tag i imorgonJag är så bra så förgrymmat duktig faktiskt. Hejja mig, hejja mig, lappa mig själv på axeln
Ibland kan även jag utmana en måndagRäkningarna är betalda
Härligt att du har något skoj att se fram emot.Det tänkte jag ta tag i imorgon
@tanten FK har fuckat upp.. igen.
Katten tycker att det är dags att sova hahhaa
Visa bifogad fil 11661
-9 ute o jag skulle kunna döda för en glasstrut med choklad o jordgubb och affärerna 4km bort är öppna 12 min till.
Ja,eller hur? Men passaten både går fort o ligger bra på vägen,det är bara midjeringen som hindar mig.Taskigt läge.
Ja,eller hur? Men passaten både går fort o ligger bra på vägen,det är bara midjeringen som hindar mig.