Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också alltid haft Swedbank. Påbörjade bankbyte för några veckor sen. Det är jag glad för idag. Nu blir det länsförsäkringar.
Jag valde våran lilla sparbank som inte har några aktieägare, så pengarna går tillbaka till bygden och dom har ett stort och brett samhällsengagemang. Bla byggdes ridhuset ut, badplatsen blev upprustad osv.
Jag har alltid samma bankman och vi hejar även ute när vi ses, ringer jag in och inte han är tillgänglig så ringer han upp så fort han bara kan. Känner mig riktigt trygg och är supernöjd med min bank!
Dyra och dåliga - baserat på vad?Jag har alltid haft Handelsbanken men tänker definitivt försöka hitta andra mer etiska alternativ. Vad skiljer Länsförsäkringar från de traditionella storbankerna? Har för mig att de är rätt dyra och dåliga men jag har fel?
Jag har alltid haft Handelsbanken men tänker definitivt försöka hitta andra mer etiska alternativ. Vad skiljer Länsförsäkringar från de traditionella storbankerna? Har för mig att de är rätt dyra och dåliga men jag har fel?
Min känsla(!) är att det inte är några avgörande skillnader i etik och moral mellan storbankerna, utan att det mest handlar om vad som råkar komma upp till ytan.
Efter en tid har uppmärksamheten avtagit och ärendet svalnat, och det är tillbaks till business as usual...