Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@niphredil
Jo vet, jag orkar knappt inte ens med att tänka på honom längre så det måste väl vara ett bra tecken. Jag önskar att jag kunde radera den här sommaren och våren ur mitt liv helt och hållet.
@Aliche
Alltså tycker om mig själv gör jag ju, men jag vill andra som jag har en relation med så väl att jag nog tappar bort att tänka på mig själv med för jag sätter alltid den andra före.
Tyvärr har det helt gått nedåt sen igår. När jag insåg att jag inte vill ha honom i mitt liv längre och att jag gjort det största misstaget någonsin (alltså aborten, inte att avsluta med honom) så känns allt bara skit. Jag vet att jag måste gå och prata med någon form av typ kurator men jag vet inte var jag vänder mig för det. Och jag orkar inte ta tag i det heller.
Jag VET ju innerst inne att allt kommer bli bra igen, att jag nån dag träffar någon vettig man, att jag kommer få andra barn den dagen det är dags men just nu är allt verkligen nattsvart.
@niphredil
@Aliche
Alltså tycker om mig själv gör jag ju, men jag vill andra som jag har en relation med så väl att jag nog tappar bort att tänka på mig själv med för jag sätter alltid den andra före.
Jag säger som jag brukar när man pratar om att behöva ha någon att prata med.
Glöm inte kyrkan! Även om man inte är troende kan de vara en fantastisk hjälp. Känner många som blivit otroligt hjälpta av samtalskontakter via kyrkan. Gratis, tystnadsplikt, utbildade. Så om vårdcentralen tar för lång tid så kan det vara värt ett försök om det inte känns avigt för dig.
Det är för att han är ett jävla svin. Du VET att han är ett jävla svin så jag förstår inte riktigt varför du smsade honom? Det var inte "av bara farten", du gjorde det av ett skäl. Varför?Iaf, smsade kompisar och berättade om intervjun, och även till honom av bara farten. Fick inte ens ett grattis utan bara massa negativt typ "det är dyrt bo där, säkert svårt jobb med hög klassning, du kommer inte få det" osv.
Skitbra!Raderade och blockade hans nr istället.
Det är för att han är ett jävla svin. Du VET att han är ett jävla svin så jag förstår inte riktigt varför du smsade honom? Det var inte "av bara farten", du gjorde det av ett skäl. Varför?
Heja! Massa pepp till dig!
Härligt att du landat i insikten, hoppas det håller i sig. Kom ihåg att alltid skriva av dig på buke om du mot förmodan skulle få för dig att kontakta honom. Vi håller på dig!
Tack kände sån sjuk äckel-känsla förut. Över allt. Över att jag lät honom styra mig, att jag inte drog första gången han betedde sig illa osv. Har förbjudit mina vänner att ens nämna honom. Lite töntigt förvisso men men