Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Inte kompromissar bort dig själv? Du manipulerades till abort, du tvingas ljuga för dina vänner, du hamnar i nån sorts mellanrum mellan dina vänner och honom, du låter dig själv må piss bara för att han ska få som han vill.
Jag är ingen expert på normaliseringsprocessen men det du skriver ovan är så jävla sorgligt att jag får ont i magen. Allt bara för nån snubbe som inte ens kunde ta hand om dig när du mår fruktansvärt dåligt efter en abort han pressat dig till att göra.Är det det som menas med att tappa sig själv? För jag har börjat göra avkall på saker jag verkligen vill göra och länge satsat på och haft som långsiktigt mål, tex jobb osv.
Är det det som menas med att tappa sig själv? För jag har börjat göra avkall på saker jag verkligen vill göra och länge satsat på och haft som långsiktigt mål, tex jobb osv.
Du blir någon annan. Du tappar fokus på dig och det du vill - det blir oviktigt i kampen att rädda det ni har. Att förändra dig till det han vill ha, eller det du tror att han vill ha.
Du ljuger för dina vänner, som du vet inte tål honom. Du undviker din familj för att du vet att de inte gillar honom. Du försöker dölja att du har kontakt med honom, och undviker samtalsämnen som anknyter till honom.
Du beter dig kort sagt som en missbrukare i relation till sin drog. Det är ett sjukt beteende.
Tycker du om den person du blir när du umgås med honom?
En väldigt arg sida, jag hugger på allt och vill få honom att bli lika ledsen och upprörd som jag varit. Det har hittills slutat med raseriutbrott från hans sida där han kastat saker och sagt att nästa gång är det jag, han har spottat mig i ansiktet och han har tagit strypgrepp på mig. De sakerna har jag aldrig berättat för någon.
Om du tänker rent generellt den jag blir när jag är med honom fast inte rent fysiskt med honom så är jag ju trött, ledsen, grubblande och ängslig. Den personen känner jag inte igen.
När vi är tillsammans och har det bra då känner jag mig helt och hållet som mig, att jag kan vara den jag är hundra procent och jag är bekväm ihop med honom.
Om du tänker rent generellt den jag blir när jag är med honom fast inte rent fysiskt med honom så är jag ju trött, ledsen, grubblande och ängslig. Den personen känner jag inte igen.
När vi är tillsammans och har det bra då känner jag mig helt och hållet som mig, att jag kan vara den jag är hundra procent och jag är bekväm ihop med honom. När vi bråkar däremot så kommer det fram en sida som jag inte känner igen. En väldigt arg sida, jag hugger på allt och vill få honom att bli lika ledsen och upprörd som jag varit. Det har hittills slutat med raseriutbrott från hans sida där han kastat saker och sagt att nästa gång är det jag, han har spottat mig i ansiktet och han har tagit strypgrepp på mig. De sakerna har jag aldrig berättat för någon.
Du inser att du beskriver exakt samma som varje missbrukare? Det här är inte friskt. Detta är inte bra.
Varför går du frivilligt tillbaka?
Om någon annan skrivit det här inlägget, vad hade du då sagt åt personen att göra?