Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det barnböcker? Då vill jag också att ni återupprepar er, S fullkomligt älskar att läsa och vi börjar tröttna lite på att alltid läsa samma sak (trots ett ganska stort utbud av böcker här hemma). På tal om det, är det någon som går till biblioteket tillsammans med barnen? Funderar lite på att gå med S nån dag, men det kanske inte är så uppskattat av personalen och andra biblioteksbesökare?
Själv har jag valt att helt stå utanför för att inte behöva "välja sida". Denna "sak" som uppkom är/var mellan er.
Var skriver jag att Mabuse ska exkluderas från ett stängt forum??? Snälla, visa mig var! Det är ju helt din tolkning och enbart din tolkning!
Men nu har du ju tagit en mening ur det hela. Det står ju mer!
Du skriver ju att hon är anledningen till att du inte skriver personliga saker i den här tråden och till att du vill ha ett låst forum. Det kan naturligtvis innebära att du på ett låst forum skulle skriva personliga saker även om Mabuse var där, men så tolkade inte jag det. Åtminstone något i meningsbyggnaden borde ha varit annorlunda om det var så man skulle förstå det.