Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
just det som jag länkade till är bara en fotoskrivare.
Sen finns det ju multifunktionsskrivare som du kan välja att skriva ut vanliga papper, eller på fotopapper, dvs få foton.
Kalla mig naiv om du vill. Men jag ser det inte så.
Men ni får väl göra vad ni vill med eran tid
Jag håller verkligen med om detta, jag förstår verkligen inte hur det kan vara intressant för någon "annan"!
Macken! Du behöver inte förklara fler gånger. Jag förstår verkligen inte varför du gör det. Det verkar vara så himla jobbigt för dig själv. Jag har ingen aning om vad du menar med att din man är som män är mest, men du behöver inte förklara det heller. Enligt min erfarenhet är även män individer.
*knapp*
Men jag måste berätta något äckligt när vi ändå är inne lite på stall.
Igår såg jag när jag mockade att Devlin hade missat en tuss hö, tänkte inte så mycket på det utan la det där det brukar ligga och la sedan in kvällsmaten åt honom.
Idag när jag kom och skulle mocka ligger det åter igen en tuss hö kvar och jag tar tag i den med grepen och ser att det ligger något svart i tussen. Tar upp och tittar närmre på mitt fynd, luktar lite märkligt. Börjar fundera på vad det är för tomte som har lagt en hundbajspåse ute på vallen och fortsätter att studera fyndet. Sedan går det upp för mig jag håller i en pressad och konserverad orm!! Fyyyy så äckligt. Tur nog så har jag inte ormfobi men blev ändå lite äcklad av den *en grön smiley hade passat här*
Jag tror att det finns många som lever så därute.
Jag hjälper till med renovering oxå. Men det är mera hålla i där eller måla. Tycker det är trevligt at göra saker tillsammans, se hur fint det blir.
Jag har inte följt de här trådarna, du kan vara helt lugn. Men om det nu visar sig att folk läser i tråden, folk som du egentligen inte vill läser det du skriver, då är det för mig överraskande att du inte förutsåg den möjligheten. Eftersom det är ett öppet forum, och man vet aldrig vilka som är här. Hur pass väl vet du ens vilka andra som är aktiva i tråden är? (Du behöver så sett inte svara på det, men jag är hela tiden helt öppen för möjligheten att saker inte alls är vad de ser ut att vara på nätet. Både du och jag är kanske galna massmördare i själva verket. )
Om jag skulle spekulera så kan jag tänka mig några olika saker. Dels så klart typ gamla ex som är galna av svartsjuka , dels faktiskt nuvarande sambos/män som oroar sig för att bli utlämnade på sätt de inte gillar eller inte känner att de kan kontrollera, dels lite vem som helst som av något skäl kollar in någon, och sen kan jag gott tänka mig att personer som typ känner igen sig i många av inläggen kan få ungefär samma sorts bekräftelse och spegling av att bara läsa i tråden, som många verkar få av att skriva i den.
Men som sagt, jag råkade titta i tråden av en ren tillfällighet. Och jag känner verkligen inte igen mig i särskilt många av inläggen. Tråden funkar inte som bekräftelse för mig. Och det beror inte bara på att mina barn är så stora.