Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev snopen av att andra kan ha intresse av att följa oss i det tysta genom alla trådar utan att kommentera öht. Jag snokar in ibland till vintermammorna, men det är pga några av "oss" är aktuella där. Sommarmammorna kollade jag in ibland när de började föda barn, var i behov av positiva förlossningsberättelser
Hittade hit genom att Petruska skrivit här (Petruska - jag är ingen stalker utan brukar ibland hålla utkik efter användare som ofta skriver i intressanta trådar).
Vi måste få fundera på hur vi ska göra i frågan om vilka som ska få lösen till det låsta forumet, men person angrepp och dessa antydningar som varit är inte okej! Rent av elaka!
Folk på ett forum som inte känner mig och min familj dömer mig så hårt på något de inte vet hela bilden av.
Jag är ledsen men härdan efter kommer i alla fall jag tänka på det mera och så vill inte jag ha det i det låsta forumet. Där vill jag veta vilka personerna är.
*kl*
Oj tjejjer. Det har varit en del att läsa de senaste dagarna. Och jag väljer att inte kommentera något av den "heta" diskussion som uppkom. MEN, jag fick mig en rejäl tankeställare om hur MÅNGA osynliga som faktiskt kan vara här och läsa om oss.
Då är du min själsfrände när det gäller blommor!
När vi var i vancouver i våras så gick jag bara omkring och gapade, deras magnolior var inte buskliknande som våra, de var TRÄD. Det var bland det mest fantastiska jag sett i blomväg.
När jag mådde illa nu så blev mina orkidéer ordentligt mishandlade, de blev inte vattnade en enda gång, jag är imponerad över att så många överlevde. Är lite ledsen, för alla hade knoppar när jag tog in dem efter sommaren.
Jag har två orkideer som jag lyckas få att blomma om hela tiden. Jag missköter dem svårt, glömmer vattna, ingen näring och de får aldrig komma ut