Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite förvånad över den här i mina ögon rätt naiva tron att en tråd på buke, som är ett helt öppet forum, skulle kunna fungera som något slags privat rum, där man kan vara anonym och där man kan skriva vad som helst. Alla här är väl ändå rätt rutinerade internetanvändare? Jag blir nästan lite orolig när flera låter så där naiva, vad som helst kan ju hända er om ni inte kommer ihåg att hela världen kan se er hela tiden på nätet.
Vad jag kan se i den tråden "dömer" ingen dig, däremot är det några som dels är lite förvånade över ett väldigt könsstereotyp upplägg av vardagens praktikaliteter, dels vill jag minnas några som tycker att du verkar ha ditt hus till ett väldigt högt pris. Men det har ju inget med att "döma" att göra.
.
Kalla mig naiv om du vill. Men jag ser det inte så.
Jag kan helt enkelt inte förstå hur en "utomstående" kan sitta och lägga ner timmar på att följa 19 trådar om oss som hängt ihop sedan ett par månader innan barnen kom ut, tjatar om vardagen osv. Jag fattar verkligen inte vad man får ut av det, alls. När man inte skriver ett endaste inlägg.
Men ni får väl göra vad ni vill med eran tid
*kl* God kväll på er, det var inte igår direkt. Hoppas allt är bra med alla, har sträckläst ( ) den här tråden för att försöka få en aning om vad alla har för sig, men något långt svarsinlägg blir det verkligen inte. Det är jag alldeles för trött för..
Meeeen.. på tisdag em påbörjar jag min FL och då kommer ni inte undan - för jag har saknat mig blå efter er hela hösten och har tjuvläst lite här och där men aldrig skrivit något.
HEJ ZODY OCH VÄLKOMMEN TILLBAKS, eller vad man säger Du är saknad och så efterlängtad och nu längtar jag verkligen till tisdag och att få höra mer från dig, kram!
Håller med, kul att höra av dig Zody!
Sen så tycker jag inte att du ska behöva sitta och försvara hur ni väljer att leva ert liv, det finns ju ingen annan som ska sitta och bestämma att ni har fel när det uppenbarligen fungerar för er. Ibland förstår jag inte hur folk orkar lägga ned sÅ mycket tid och energi på att klanka på någon annan.
Tänkte precis samma sak, tycker inte att du behöver försvara hur ni har valt att göra, macken. Det du skrev här ovan (det där långa till petruska) är precis allt det du redan skrivit i den andra föräldra-tråden och inget du ska behöva älta här och var inne på buke. Tycker ni verkar ha det kanon och så länge det fungerar bra för alla parter så är det väl det absolut viktigaste