Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej är han allergisk är det väl inte värt att chansa heller. Det enda som jag är orolig för är att mina orkidéer ska dö när granen kommer in tänk om de gör det, kommer bli galen på mig själv.
Glömde skriva att bilden på T var fin, han ser lite fundersam ut
*kl*
Jul, jul, strålade jul...
Hur många har meckat upp granen än?!
Vi ska visserligen vara inne hos svärföräldrarna på julafton, men jag tror ändå jag vill sätta upp granen...trots en liten pillerjoppe i huset, och en maine coon som förvandlas till kattunge den här tiden på året
Vi var helt säkrapå att den lilla katten skulle klättra i granen förra julen, men hon var faktiskt inte så värst intresserad av den. I år är nog Vilgot det största hotet mot den. Vi har plastgran, men maken undrade om vi inte skulle köpa en riktig gran. Men jag har ingen lust att ha barr i hela huset, så det får bli ett annat år.
Jag håller tummarna för att Mini kommer på tisdag. 111220, 111221 och 111222 är ju också helt okej datum, speciellt det sista!
Jag håller tummarna för att Mini kommer på tisdag. 111220, 111221 och 111222 är ju också helt okej datum, speciellt det sista!
Jag röstar på 111220