Va?Eh.
Ska man läsa ytterligare en lek för att få ledtrådar nu? Jag behöver flagga för låg aktivitet idag, vab med piggt barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va?Eh.
Ska man läsa ytterligare en lek för att få ledtrådar nu? Jag behöver flagga för låg aktivitet idag, vab med piggt barn
Jag gissar att det är den enda som kan stoppa en lynch.Varför just kårulven?
Borde inte snurris lynchas idag?
Men varför just den?Jag gissar att det är den enda som kan stoppa en lynch.
Jo snurris kan lynchas. Gärna för mig.
Eh, jag påpekade att hon misstänkte dig mindre och mindre under dagen igår. Ska jag bara påpeka sånt som gör dig mer misstänkt? Tycker snarare att du har hakat upp dig på mig för du hugger vad jag än skriver.Men vad du hakat upp dig på mig. Börjar nästan bli tröttsamt.
Men om jag är ond utanför lyan utan kännedom om ulvarna så vet jag ju inte om snurris är ond eller god? I så fall skulle jag ju lika gärna ha räddat en god? Eller tänker du att eftersom de flesta trodde att snurris är ulv så borde jag vågat rädda mig själv pga det? Men absolut att jag tycker att vi lynchar snurrfian före mig, låter rimligt.Att bollen är ond borgmästare låter väl rimligas. Men då tycker jag att ulvarna borde ha stoppat lynchen redan vid Habina lynchen.
Min teori är att bollen är utanför lyan och inte kände till övriga ulvarna. Med tanke på vinstvillkoren så ville hon nog hellre "offra" sig än att låta en kollega lynchas. Annars förstår jag inte varför bollen gjorde som hon gjorde.
Är bollen utanför lyan så är hon kanske inte den första onda vi behöver ha ut. Då kan vi spara henne till efter snurr.
Jag tänkte på det här:
Nä, det var ju din idè att jag skulle vara det - och Lena protesterade ju rätt fint där tycker jag se? Du får väl testa och se om jag är lynchbar idag, det vet nog varken du eller jag Jag tänker att det kan finnas fler roller som har möjlighet att röra till det med röstningen också, vem vet vilka förmågor alla har, inte jag i alla fall. Känns högst oklart vad som egentligen hände.Men vad fan - hur fel kan man ha?
Då är bollen definitivt INTE skyddsombudet.
Då är jag rätt säker på att den där kårulven hade mer skills än som var rättvist
/jag är sur/
Då borde bollen vara lynchbar idag?
Skönt! Jag kommer knappt ha tid att läsa i denna inser jag@Harrysen det är en uppdatering från LL och de brukar inte vara seriösa på det sättet att man förväntas göra det som står i uppdateringen (förutom att skriva tentamen varje kväll = rösta då). Även om det är evil sisters som är LLs så har jag väldigt svårt att se framför mig att de förväntar sig att vi ska ytterligare en hel ulvlek. Jag kommer i alla fall inte göra det
You and me both Jag känner att jag kommer ha fullt upp med att läsa ikapp/om denna. Börjar jag läsa ytterligare en lek så kommer jag börja blanda ihop vad som skrivits här och där så tror faktiskt det är bäst för alla att jag bara håller mig till dennaSkönt! Jag kommer knappt ha tid att läsa i denna inser jag
Twisten kanske är att man ska rösta ut nån i en gammal lekYou and me both Jag känner att jag kommer ha fullt upp med att läsa ikapp/om denna. Börjar jag läsa ytterligare en lek så kommer jag börja blanda ihop vad som skrivits här och där så tror faktiskt det är bäst för alla att jag bara håller mig till denna
Visst ville jag att nåt skulle hända men detta var ju inte kul. Undrar om de var kärlekspar? Började skriva om det inatt men tog bort just pga käkrisken. Konstigt dock att de gav ledtrådar om att "höra ihop" i så fall.
Jamen dåså! Då är det enkelt! Då röstar Heffaklumpen på bollen__ för hon tyckte tydligen att det var en bra idé att omvandla Q till ond mitt i en lek utan förvarning och traumatisera Derring-Do för livet. Det om något måste ju vara tecken på ONDHET?!Ti
Twisten kanske är att man ska rösta ut nån i en gammal lek
Om du är ond utanför lyan så kan du ha anat. Men du borde det kanske ha stoppat Snurrfian lynchen utan att göra så mycket väsen av dig.Men om jag är ond utanför lyan utan kännedom om ulvarna så vet jag ju inte om snurris är ond eller god? I så fall skulle jag ju lika gärna ha räddat en god? Eller tänker du att eftersom de flesta trodde att snurris är ulv så borde jag vågat rädda mig själv pga det? Men absolut att jag tycker att vi lynchar snurrfian före mig, låter rimligt.
Eh.