Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Jag tyckte Snurris agerade som en uppgiven ulv idag. Inte nån som vill bli lynchad, bara uppgiven.
Alltså jag blir faktiskt nervös över att vi tar ut ulvarna i en bestämd ordning enligt LL.
Nästan så jag känner för att byta till bollen istället bara för att 😬
Här kommer Q med förslaget att byta, efter att bollen faktiskt börjat agera märkligt.
Haha, två själar - en tanke!
LenaH hakar på direkt.
Så här kompis har vi nog aldrig varit -men ska vi köra?

Ja vafan (är det mitt ord? :nailbiting: ) varför inte? :D

Fast bollen blev skummare idag. Så deras plan är kanske att bollen ska ut först?
Art kommer med en rimlig invändning. Om Q och LenaH på riktigt tror att ordningen är viktig för ulvarna (och att både bollen och Snurris är ulvar), varför vill de då lyncha bollen som ser ut att vilja bli lynchad?
LenaH ändrar till bollen_ för att jag tycker hon är väldigt lurig!

Och för att @Snurrfian tycker att fokus ska riktas mot dem som röstat ut ulvar och jag tycker hon förtjänar att bli hörd. :heart

Jag kör på det
Qitis ändrar sin röst till bollen-_då jag verkligen känner att hon driver med oss.
Observera att jag absolut inte tror att snurrfian på något sätt är god -tvärtom
Just nu försöker jag utmanövrera LL;s som jag misstänker skrattat rått och högt åt framför allt mig
Så tänker inte låta dem få sista skrattet helt enkelt

Hm. Det är faktiskt också en väldigt bra tanke måste jag säga !

Helvete @Lenin -tänk om vi spelar ulvarna rakt i handen nu ? Tycker faktiskt artline hade en bra point där ?
De konstaterat att art har en bra point och att de hinner ändra tillbaka. Men de ändrar aldrig tillbaka trots att bollen fortsätter med sin grej. Varför?
Vi har en hel timme på oss att ändra tillbaka.

Jag reagerade ju på Q och LenaH efter dl en annan dag när de diskuterade mig bl.a. Det är nåt konstigt med dessa två. Tvillingar är ju möjligt, men dels hade de ju kunnat ta det där snacket privat då och dels framstår ju inte agerandet idag som att det har ett gott syfte? Tvillingar som inte får prata privat är väl också möjligt i denna lek, men varför skulle de tycka likadant? Jag undrar fortfarande om en är god och en ond som försöker bonda med en god.

Oavsett om bollen är god eller ond så påstod Q och LenaH att de tror hon är ond. De noterar att hon verkar vilja vara skum. Varför väljer man att lyncha en man tror är ond och som man tror vill bli lynchad, om man tror ordningen är viktig?

DL 4
18:56 LenaH röstar på Snurrfian
19:27 Qitis röstar på Snurrfian

19:32 cirkus röstar på Snurrfian
19:39 Heffaklumpen röstar på Snurrfian
19:39 Snurrfian röstar på qitis
20:06 Niyama röstar på Snurrfian
20:12 bollen__ röstar på Snurrfian
20:29 Artline röstar på Snurrfian
20:30 LenaH ändrar röst till bollen__
20:31 qitis ändrar röst till bollen__
20:48 Heffaklumpen ändrar röst till bollen__
21:07 fio röstar på bollen__
21:14 hemlig röstar på bollen__
21:23 Harrysen röstar på bollen__
Ingen lynchas (bollen__ hade flest röster)

Efter dagens röstning ser Art och cirkus godast ut. Snurris ondast. Sen har ingenting övertygat mig om hemligs godhet. LenaH och Q är ju märkliga, och om en är ond av dem tror jag på LenaH. Av icke nämnda kan vem som helst vara ond.

Cirkus skrev att hon inte tror att bollen__ är ulv.
Du skrev att vi höll på att lyncha ulvarna. Hur är du säker på att både Snurr och Bollen är ulv?

Jag är inte säker på någon. Men jag läste konversationen tidigare idag där någon nojade om att om ulvarna lynchades i en specifik ordning så skulle dom vinna. Så då ändrade q och Lena till bollen för att lura LL.
Jag undrade sen vems idé det var
Det var det hela.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar