Jag tror du surar för att ni hade fel om bollenEller så är hon inte god.
Jag tror inte på din teori om skyddsombudet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du surar för att ni hade fel om bollenEller så är hon inte god.
Jag tror inte på din teori om skyddsombudet.
Jag skrev att vi inte vet om det finns en ängel. Jag vet inte varför det inte blev käk inatt, men kan tänka mig fler orsaker än skydd av ängel: välsignad, paket med beskydd, ulv med skydd osv.Gör det inte?
Varför blev det inget käk inatt då om det inte finns nån ängel.
Nä, jag surar inte.Jag tror du surar för att ni hade fel om bollen
Inte jag i allafallVem kom med idén att vi skulle byta ordning på lynchningen av ulvarna?
Men ingen lyssnar förrän EFTER en incidentNä, jag surar inte.
Jag är inte alls övertygad om att det var fel men jag tror som sagt oavsett inte på din teori om skyddsombud.
Som sagt, ett OMBUD representerar andra, inte sig själv, ok?
Men låter det inte som vittne?Men ingen lyssnar förrän EFTER en incident
Ja men ff - bollen själv kan/bör inte kunna vara skyddsOMBUD.Men ingen lyssnar förrän EFTER en incident
Ingen dör ju, tycker den här leken behöver lite fart. Trippellynch eller nåt.
Här kommer Q med förslaget att byta, efter att bollen faktiskt börjat agera märkligt.Alltså jag blir faktiskt nervös över att vi tar ut ulvarna i en bestämd ordning enligt LL.
Nästan så jag känner för att byta till bollen istället bara för att
LenaH hakar på direkt.Haha, två själar - en tanke!
Så här kompis har vi nog aldrig varit -men ska vi köra?
Ja vafan (är det mitt ord? ) varför inte?
Art kommer med en rimlig invändning. Om Q och LenaH på riktigt tror att ordningen är viktig för ulvarna (och att både bollen och Snurris är ulvar), varför vill de då lyncha bollen som ser ut att vilja bli lynchad?Fast bollen blev skummare idag. Så deras plan är kanske att bollen ska ut först?
LenaH ändrar till bollen_ för att jag tycker hon är väldigt lurig!
Och för att @Snurrfian tycker att fokus ska riktas mot dem som röstat ut ulvar och jag tycker hon förtjänar att bli hörd.
Jag kör på det
Qitis ändrar sin röst till bollen-_då jag verkligen känner att hon driver med oss.
Observera att jag absolut inte tror att snurrfian på något sätt är god -tvärtom
Just nu försöker jag utmanövrera LL;s som jag misstänker skrattat rått och högt åt framför allt mig
Så tänker inte låta dem få sista skrattet helt enkelt
Hm. Det är faktiskt också en väldigt bra tanke måste jag säga !
De konstaterat att art har en bra point och att de hinner ändra tillbaka. Men de ändrar aldrig tillbaka trots att bollen fortsätter med sin grej. Varför?Helvete @Lenin -tänk om vi spelar ulvarna rakt i handen nu ? Tycker faktiskt artline hade en bra point där ?
Vi har en hel timme på oss att ändra tillbaka.
Men det är ju ingen som dör.Fart? Är vi med i samma lek
Men det är ju ingen som dör.
Tycker liksom vi står och stampar sen igår kväll. Vill veta folks roller. Vill ha en explosion nu! Trippellynch, självmordsbombare vad som helstJag glömde bort att ingen blev käk. Det kanske är det nya nu, att ingen kan dö
Cirkus skrev att hon inte tror att bollen__ är ulv.Va?
Men jag hittade att det var Q
Cirkus skrev att hon inte tror att bollen__ är ulv.
Du skrev att vi höll på att lyncha ulvarna. Hur är du säker på att både Snurr och Bollen är ulv?
Varför?Alltså, jag börjar tvivla på cirkus godhet. Men jag vet inte.
För att hon tycks så övertygad om att bollen har en viss roll.Varför?