Jag tyckte Snurris agerade som en uppgiven ulv idag. Inte nån som vill bli lynchad, bara uppgiven.
Här kommer Q med förslaget att byta, efter att bollen faktiskt börjat agera märkligt.
LenaH hakar på direkt.
Art kommer med en rimlig invändning. Om Q och LenaH på riktigt tror att ordningen är viktig för ulvarna (och att både bollen och Snurris är ulvar), varför vill de då lyncha bollen som ser ut att vilja bli lynchad?
De konstaterat att art har en bra point och att de hinner ändra tillbaka. Men de ändrar aldrig tillbaka trots att bollen fortsätter med sin grej. Varför?
Jag reagerade ju på Q och LenaH efter dl en annan dag när de diskuterade mig bl.a. Det är nåt konstigt med dessa två. Tvillingar är ju möjligt, men dels hade de ju kunnat ta det där snacket privat då och dels framstår ju inte agerandet idag som att det har ett gott syfte? Tvillingar som inte får prata privat är väl också möjligt i denna lek, men varför skulle de tycka likadant? Jag undrar fortfarande om en är god och en ond som försöker bonda med en god.
Oavsett om bollen är god eller ond så påstod Q och LenaH att de tror hon är ond. De noterar att hon verkar vilja vara skum. Varför väljer man att lyncha en man tror är ond och som man tror vill bli lynchad, om man tror ordningen är viktig?
DL 4
18:56 LenaH röstar på Snurrfian
19:27 Qitis röstar på Snurrfian
19:32 cirkus röstar på Snurrfian
19:39 Heffaklumpen röstar på Snurrfian
19:39 Snurrfian röstar på qitis
20:06 Niyama röstar på Snurrfian
20:12 bollen__ röstar på Snurrfian
20:29 Artline röstar på Snurrfian
20:30 LenaH ändrar röst till bollen__
20:31 qitis ändrar röst till bollen__
20:48 Heffaklumpen ändrar röst till bollen__
21:07 fio röstar på bollen__
21:14 hemlig röstar på bollen__
21:23 Harrysen röstar på bollen__
Ingen lynchas (bollen__ hade flest röster)
Efter dagens röstning ser Art och cirkus godast ut. Snurris ondast. Sen har ingenting övertygat mig om hemligs godhet. LenaH och Q är ju märkliga, och om en är ond av dem tror jag på LenaH. Av icke nämnda kan vem som helst vara ond.