Jag är helt förvirrad (fortfarande) men behöver också avlägga "tidig" röst.
Vet inte om q's uträkning hintar om att hon är statistikstudenten? Iom att hon inte nöjer sig med att lämna svaret i bråk utan går hela vägen till decimaltal (som sedan enkelt hade kunnat göras om till procent).
Eller om Habinas reaktion på qs inlägg hintar om att det faktiskt är Habina som är statistikstudenten och hon är upprörd/reagerar på att hon borde vara den som håller på med uträkningar?
Men va i? nu får ni sluta skrivan medan jag skriver, för nu börjar Heffa också räkna procent!
Twisten kanske är att ALLA är statistikstudenten?!?!?
LenaH föpplar till det och säger att hon inte läst sin tilldelade roll. Kanske behöver hon inte det för att hon hamnade i lyan och därför automatiskt visste att hon var ulv? Min första tanken var att rösta på henne men vill inte lägga en andraröst. Som vanligt vill jag inte riskera att rösta ut någon god så här i början av spelet.
Jag tycker inte om att rösta när jag inte har nån riktig aning om vem jag tror är ond och inte.
I sann första-dagen-andra så:
Elo röstar på cirkus
För att hon verkar ha fastnat väldigt på vinstvilkoren med ulvar i och utanför lyan och är väldigt tydlig med 'utanför'. Hint om ulvighet till de andra ulvarna?