vilken skön stil på dottern! Jag har väldigt svårt att se mig själv iklädd kallingar
Sin mors dotter, även om jag personligen inte använder kalsonger Vi har en rätt avslappnad relation, så när det började dyka upp pojkkalsonger titt som tätt i tvätten, så frågade jag rakt ut varför i hela fridens dagar jag tvättade pojkkalsonger var och varannan gång och då svarade hon att hon köpt dem för att de är bekväma.
Skulle tro att hon lånat pojkvännens nån gång när hon varit där och fått mens och då noterat att kalsonger passar henne likväl som trosor av allehanda utförande och för min del så får hon ha vad hon vill på sig under kläderna, så länge hon själv är nöjd och trivs med vad hon har på sig
Finns viktigare saker än underkläder att tänka på i den åldern liksom och jodå, hon äter p-piller. Kom helt enkelt in en dag och meddelade att hon skulle till umo för att prata om att börja med p-piller, så uppenbarligen gör jag något rätt även med den yngsta eftersom hon helt klart tar ansvar för sin kropp.