Stringtrosor på 14-åring

@TinyWiny haha! Nu kom jag att tänka på när jag kom hem från en metal-konsert, 14 år gammal, iklädd (för stor) bandtröja och nitar runt arm och hals :rofl: Stackars mamma, lämnade ett par svartklädda söta ungar och hem kommer jag och bror min som riktiga svartrockare. Det såg hemskt ut..

När jag var 14 bestod i princip hela min trosgarderob av string, jag tyckte det var bekvämast och jag red dagligen i string. Numera använder jag det Max en gång i månaden för att vissa kläder är snyggare med det, så sånt kan ändras. Men om min mamma hade lagt sig i när jag började med string hade jag nog blivit både arg och ledsen. Jag tror min mamma bara frågade något om det när jag började och sen var det bra med det.

När jag var femton började jag smygköpa stringtrosor för min mamma tyckte det var trams. Var uppe på nätterna och handtvättade dom. Gjorde iofs likadant med att raka benen också då hon tyckte det var onödigt :laugh:
För mig handlade det om nyfikenhet, det var någonting man skulle prova på helt enkelt. Jag tror min mammas negativa inställning till saker som stringtrosor, hårfärgning och liknande absolut gjorde mig mer nyfiken.
Idag använder jag sting när jag har taja kläder eller när jag ska på date eller liknande då jag känner mig lite finare i det.
Låt henne komma fram till om det är hennes grej eller inte. Har hon bestämt sig så tror jag inte det spelar så stor roll vad du säger eller gör. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 019
Senast: Lazy Lady
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 133
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 186
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar