Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du nu ska ifrågasätta, kommentera eller diskutera stringtrosor skulle det i så fall inte vara ATT hon köpt utan VARFÖR. Och så länge svaret är att hon har köpt för sin egen skull så är det inte så mycket mer för dej att lägga dej i.
Jag skulle oroa mej om hon svarade i stil med att pojkvännen ville hon skulle ha men då har stringtrosorna spelat ut sin roll i samtalet tycker jag.
Var en cool mamma och håll upp trollorna och säg "shit vad snygga! Är de sköna! Hur kom du på att du ville ha sånna här!?!"
Mvh Miks
Trollorna? Men nu får det väl ändå räckaOm du nu ska ifrågasätta, kommentera eller diskutera stringtrosor skulle det i så fall inte vara ATT hon köpt utan VARFÖR. Och så länge svaret är att hon har köpt för sin egen skull så är det inte så mycket mer för dej att lägga dej i.
Jag skulle oroa mej om hon svarade i stil med att pojkvännen ville hon skulle ha men då har stringtrosorna spelat ut sin roll i samtalet tycker jag.
Var en cool mamma och håll upp trollorna och säg "shit vad snygga! Är de sköna! Hur kom du på att du ville ha sånna här!?!"
Mvh Miks
Säg vilken snygg färg, skönt material, tjusig spets, fint mönster. Jag tror att du förstår poängen?Men om man inte alls tycker de är snygga, varför ljuga?
Jag kan ju inte kasta av mej stockholmskan bara så därTrollorna? Men nu får det väl ändå räcka
Jag kan ju inte kasta av mej stockholmskan bara så där
Det är ju samma som kallingar!
Mvh Miks
Men jag har inte hört någon stockholmare säga det någonsin!Jag kan ju inte kasta av mej stockholmskan bara så där
Det är ju samma som kallingar!
Mvh Miks
Underkläder som underkläder, ser ingen i det som kan tänkas vara "laddat".För mig känns det laddat men jag kanske överreagerar?
Säg vilken snygg färg, skönt material, tjusig spets, fint mönster. Jag tror att du förstår poängen?
Börja med något bra för att ha en bra stämning, fortsätt med frågan.
Mvh Miks
Hear, hear, har bott i Stockholm hela livet, och heller aldrig hört det!Men jag har inte hört någon stockholmare säga det någonsin!
Det laddade är väl att hela rumpan tittar ut?Underkläder som underkläder, ser ingen i det som kan tänkas vara "laddat".
Min nyblivna 15-åring har string ibland och har så haft hyfsat länge och jag lägger mig inte i vad för underkläder hon har, underkläder är ju under kläderna liksom..
Och vem ser det?Det laddade är väl att hela rumpan tittar ut?
Och vem ser det?
Använder själv string ofta och det är ju ingen som ser om jag har string, hipsters, genomskinliga, mormorstrosor etc under mina kläder..
Nej men föräldrar har ett sätt att se allt i samband med en eventuell kommande pojkvän
Min dotter har en pojkvän och med tanke på att hon bland sina underkläder även har boxerkalsonger som hon köpt själv för egna pengar eftersom de är bekväma, så tror jag han bryr sig föga om hon har string eller något annat på sig under kläderna. Det är ju henne han tycker om, inte hennes underkläder.
Valet av underkläder har imo föga med ev sex att göra i en tonårsrelation.
vilken skön stil på dottern! Jag har väldigt svårt att se mig själv iklädd kallingarMin dotter har en pojkvän och med tanke på att hon bland sina underkläder även har boxerkalsonger som hon köpt själv för egna pengar eftersom de är bekväma, så tror jag han bryr sig föga om hon har string eller något annat på sig under kläderna. Det är ju henne han tycker om, inte hennes underkläder.
Valet av underkläder har imo föga med ev sex att göra i en tonårsrelation.