Stringtrosor på 14-åring

Jag måste vara extremt mossig, men jag skulle verkligen inte gilla det.....:o :crazy:
Sen vet jag inte hur jag skulle hanterat det.

Kanske det skulle vara annorlunda om jag själv använde det. Vad vet jag?
Tycker att det är obekvämt, fult och opraktiskt. Skulle aldrig köpa till mig själv. :up:

Om du nu ska ifrågasätta, kommentera eller diskutera stringtrosor skulle det i så fall inte vara ATT hon köpt utan VARFÖR. Och så länge svaret är att hon har köpt för sin egen skull så är det inte så mycket mer för dej att lägga dej i.

Jag skulle oroa mej om hon svarade i stil med att pojkvännen ville hon skulle ha men då har stringtrosorna spelat ut sin roll i samtalet tycker jag.

Var en cool mamma och håll upp trollorna och säg "shit vad snygga! Är de sköna! Hur kom du på att du ville ha sånna här!?!"

Mvh Miks

Om du nu ska ifrågasätta, kommentera eller diskutera stringtrosor skulle det i så fall inte vara ATT hon köpt utan VARFÖR. Och så länge svaret är att hon har köpt för sin egen skull så är det inte så mycket mer för dej att lägga dej i.

Jag skulle oroa mej om hon svarade i stil med att pojkvännen ville hon skulle ha men då har stringtrosorna spelat ut sin roll i samtalet tycker jag.

Var en cool mamma och håll upp trollorna och säg "shit vad snygga! Är de sköna! Hur kom du på att du ville ha sånna här!?!"

Mvh Miks

Men om man inte alls tycker de är snygga, varför ljuga?

Jag var nog 12-13 när jag köpte mina första. Mina föräldrar sa ingenting och hade de gjort det hade jag nog känt mig väldigt illa till mods, blivit förbannad och använt i alla fall. Under tajta jeans tycker jag (26 idag) fortfarande att string är skönast. Jag tycker nog du är mossig.

Mvh Miks
Trollorna? Men nu får det väl ändå räcka :arghh:

För mig känns det laddat men jag kanske överreagerar?
Underkläder som underkläder, ser ingen i det som kan tänkas vara "laddat".
Min nyblivna 15-åring har string ibland och har så haft hyfsat länge och jag lägger mig inte i vad för underkläder hon har, underkläder är ju under kläderna liksom..

Säg vilken snygg färg, skönt material, tjusig spets, fint mönster. Jag tror att du förstår poängen?
Börja med något bra för att ha en bra stämning, fortsätt med frågan.

Mvh Miks

Personligen tycker jag stringtrosor är bland det mindre klädsamma man kan sätta på sig i underklädesväg, så jag skulle nog hålla klaffen om dem enligt devisen har du inget snällt att säga, säg ingenting alls. Man måste ju inte positivt förstärka alla barnens val, och om jag egentligen tycker det är helt fel och fult med stringtrosor, så lär ju det skina igenom oavsett.

Underkläder som underkläder, ser ingen i det som kan tänkas vara "laddat".
Min nyblivna 15-åring har string ibland och har så haft hyfsat länge och jag lägger mig inte i vad för underkläder hon har, underkläder är ju under kläderna liksom..
Det laddade är väl att hela rumpan tittar ut?

TS;

Säg ingenting, nu vet jag inte om din dotter brukar shoppa själv eller om du alltid är med men brukar hon då och då köpa nått plagg själv så låt detta bara vara och tvätta trosorna och sen lägger du dom med den andra rena tvätten eller hur ni gör som ingenting. Genera henne inte genom att "vara cool" över det utan var cool genom att acceptera och inte säga något.
Kommer det upp eller om hon "ser att du ser" hade jag bara skojat om att var det där det varmaste du kunde hitta inför hösten eller något! ;)

Visa att du accepterar henne oavsett vad, sålänge det bara är string ska du vara lycklig i själen med tanke på hur mycket psykisk ohälsa och knark son finns bland unga idag! :)

Nej men föräldrar har ett sätt att se allt i samband med en eventuell kommande pojkvän ;):D

Min dotter har en pojkvän och med tanke på att hon bland sina underkläder även har boxerkalsonger som hon köpt själv för egna pengar eftersom de är bekväma, så tror jag han bryr sig föga om hon har string eller något annat på sig under kläderna. Det är ju henne han tycker om, inte hennes underkläder.

Valet av underkläder har imo föga med ev sex att göra i en tonårsrelation.

Min dotter har en pojkvän och med tanke på att hon bland sina underkläder även har boxerkalsonger som hon köpt själv för egna pengar eftersom de är bekväma, så tror jag han bryr sig föga om hon har string eller något annat på sig under kläderna. Det är ju henne han tycker om, inte hennes underkläder.

Då har dom kommit långt nuförtiden! :up:

På min tid var det högst väsentligt, men så har jag iof alltid tyckt att det är roligt med underkläder och har fina för mig själv också! :)

:rofl: vilken skön stil på dottern! Jag har väldigt svårt att se mig själv iklädd kallingar :D

Angående underkläder+pojkvän har jag samma erfarenhet som @Vogue men det kan också vara så att jag träffade konstiga killar för det gjorde jag ;) i dagsläget vet min partner inte vad jag har för underkläder. Vi stod i en underklädesbutik och jag ville hitta en bh i samma serie som jag köpte där sist. När jag trodde att jag hittade rätt säger han "jo men den känner jag igen från tvätten!". Ganska roligt tyckte jag. Han påpekade att han sällan ser mig i underkläder för det är lite antingen eller :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 019
Senast: Lazy Lady
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 134
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 186
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar