Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att man inte går ner i vikt genom att överkonsumera glass och kakor.
Eller när de säger namnet på en artist som gjort en cover på en låt, istället för originalet (när coverartisten inte ändrat något i låten). Så otroligt irriterande!Jag minns inte om jag redan skrivit detta men isåfall så stör jag mig fortfarande..... På deltagare i Idol som på frågan -Vad ska du sjunga? svarar t.ex. -Shape of you med Ed Sheeran.
Vaddå "med"?? Ska Ed Sheeran dyka upp och sjunga duett? Ska han sjunga med?
AV Ed Sheeran, AV!!!!! Inte med.
Detta stör jag mig gränslöst på. Ideligen. Nästan ingen säger rätt, alla säger "med". Grrr.....
Måste du ha en ros då eller ställ den i ett vitrinskåp Känns viktigare med magtrampande katt faktisktFick en ros. Katterna tuggar direkt
Härmed blir katterna bannlysta från sovrummet så får goda växter bo där och jag får sova ensam utan en katt trampande på magen VILKET SUGER GETBALLE
Och det finns inte kakao och socker att köpa på mataffären?Stör mig på följande....
Det är brist på Oboy i Sverige och enligt en artikel i Aftonbladet är ”bristen skriande”. En stackars mamma i Karlskrona förfasar sig över att hennes dotter inte kan få sin Oboy till frukost som vanligt. Sagda mamma verkar också tycka att det är RIKTIGT illa att företaget inte kan ge någon prognos på hur snabbt produktionen ska komma igång.
Alltså vilka problem folk har...
Måste ha tills den dör om två dagar iaf Sen kanske magtramp kan få återkomma... Om jag inte blir för förtjust i att slippa plocka päls från tungspetsen varje morgonMåste du ha en ros då eller ställ den i ett vitrinskåp Känns viktigare med magtrampande katt faktiskt
Jösses, nästan imponerande att lyckas få så låg läsbarhet på en så kort textJag vet inte hur många psykbryt jag fått på folk som inte har förmågan att hitta skiljetecknen på sina tangentbord. I synnerhet som samma folk ofta verkar lägga en jävla möda på att välja en jävla färgplatta.
Nu tror jag att vi har en vinnare.
Visa bifogad fil 18889
Du kan vara något på spåren där! Det kanske var hennes syfte.Jösses, nästan imponerande att lyckas få så låg läsbarhet på en så kort text
"Superbra" var i alla fall inte särskrivet som så ofta annars, det tycker jag ändå att personen ska ha en eloge för.Jag vet inte hur många psykbryt jag fått på folk som inte har förmågan att hitta skiljetecknen på sina tangentbord. I synnerhet som samma folk ofta verkar lägga en jävla möda på att välja en jävla färgplatta.
Nu tror jag att vi har en vinnare.
Visa bifogad fil 18889
Möjligen!"Superbra" var i alla fall inte särskrivet som så ofta annars, det tycker jag ändå att personen ska ha en eloge för.