Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gjorde personen för att sinka gruppen så pass länge?Har börjat rida på ridskola och igår var det en person i gruppen som inte ville rida den tilldelade hästen, vilket sinkade hela gruppen 20 minuter! 20 minuter som jag har betalat dyra pengar för. Och det är halva lektionens längd...
Hästen stod fortfarande i boxen, oborstad när lektionen började.Vad gjorde personen för att sinka gruppen så pass länge?
Jag hade kört på utan henne om jag vart läraren, skulle vart flyförbannad.Hästen stod fortfarande i boxen, oborstad när lektionen började.
Kan säga att jag var lagom irriterad på henne.Jag hade kört på utan henne om jag vart läraren, skulle vart flyförbannad.
Fullt förståeligt.Kan säga att jag var lagom irriterad på henne.
Men vad sa ridläraren om det? Var människan rädd för hästen så det var därför?Kan säga att jag var lagom irriterad på henne.
Så har jag upptäckt att det kan vara om jag har den som startat tråden på ignore...Att den här tråden inte kommer upp i listan med trådar. Jag hittar den bara genom att söka på en användare jag vet har skrivit i den.
Wow, en sån lägenhet! Kanske inte komma stanna på utroppspriset dock
Jag har sett den förut och har inte TS på ignore. Det är det som är så konstigt.Så har jag upptäckt att det kan vara om jag har den som startat tråden på ignore...
Hm, ja då låter det märkligt!Jag har sett den förut och har inte TS på ignore. Det är det som är så konstigt.
Ja det är jättekonstigt, och störigtHm, ja då låter det märkligt!
Nej, där blir nog budgivning. Och isåfall ännu mer än 16 papp i månaden om man skulle lånaWow, en sån lägenhet! Kanske inte komma stanna på utroppspriset dock