Galna räcker nog inte.Men inför storhelger är ju många smått galna när de ska handla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Galna räcker nog inte.Men inför storhelger är ju många smått galna när de ska handla
Men inför storhelger är ju många smått galna när de ska handla
Det är så irriterandeStör mig på att jag skulle blocka en person på fb, men troligtsvis har personen blockat mig då denne inte går att hitta alls. Hade helst velat ha blockningen på min sida, nu måste jag hålla ögonen öppna.
Lite så ja, fast på ett sätt skönt också än dock irriterande. Fick dock blockat de andra. Alltid något.Det är så irriterande
Bränt mig i solen, igen
Jag var inte ute länge, det var inte särskilt soligt, men jag är ju helt jäkla överkänslig tydligen.
Idag är det de vanliga, dekoltage och axlar, som tagit mest stryk. Men som bubblare har jag ovansidan på foten och hårbotten! Så trött på att aldrig bli brun, jag kommer bara i olika nyanser av rosa...
På tal om fåglar. Jag stör mig på att de på något vänster lyckats skita på fönstret, som egentligen borde vara omöjligt, men på nått sätt lyckats. 3 ggr om dessutom.Starar. Det här är andra dagen i rad de sitter utanför mitt sovrumsfönster och skriker tidigt på morgonen när jag vill sova
Vad är det för fel på folk?Just nu stör jag mig på personen som när hen inte fick svar av mig igår 22:30 på jobbtelefon/mail eller idag 09:20 letar upp mitt privata mobilnummer och smsar där istället och undrar om jag kan hjälpa hen idag. NEJ det kan jag inte, jag jobbar inte helg och det är inte mitt fel att du är ute i sista sekund... Det finns ingen rimlighet i att göra på det sättet..!